Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Jā optimus mēbeles internetveikals šausmīgs. Pasūtu preci gaidu ilgi jo nav uz vietas tad atraksta ka prece uz vietas un piegādās 5 dienu laikā... Piektdien to teica un nākamā piektdiena jau klāt un jāvelk kā ar stangām informācija par preci kad būs utt. Saka šodien būs tuvākajā laikā. Bet nekā nav... Iepērkos tur bieži bet laikam to vairs nedarīšu. Kurjeri arī briesmīgi nekad nepiezvana laicīgi. Un jā nekad nezināsi kad būs prece, tik superīgs serviss optimusam...

15.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (5)

B Blieziens 99 09.06.2019
Krāpšana

Sveiki vēlreiz... Paintresejos kam pieder sis veikals. Tatad ire no cita uzņēmuma... Esam daudz neapmierinati ar so veikalu tapec rakstisim lai izbeidz ires nomu jo cik var tirgot zemas kvalitātes preci. Tauta mostaties...

L lasītājsss 19.12.2019

Tik daudz lasu sūdzības par optimus i veikalu... Tad jau man savu preci nesagaidīt šogad. Gan jau es arī esu iekūlusies viņu solījumu piecu darba dienu laikā, tīklā. Nauda samaksāta. Būs jacīnās. Ja kas tāds atgadīsies, rakstīšu te un it visur un nemūžam tur neiepirkšos. Tā tad būs pirmā un pēdējā reize! Nu vairs neticu, lasot, viņiem ne grama. Šausmas, cilvēki maksā iepriekš, un info par pasūtījumu nav, nesniedz klientiem! Paldies ka rakstiet, lai mēs citi zinām. Ko ta vairs, par vēlu lasu, esu iekūlusies es arī.

A Alise 27.12.2019

Mēs jau otro un pēdējo reizi viļamies Optimus mēbelēs. Pirmajā reizēs pirms 1.5g gaidījām kumodi. Tā kā tā bija paredzēta jaundzimušajam, tad nesteidzāmies. Bet tā pagāja viens mēnesis, tad viņi pateica, ka vēlamā krāsa nav pieejama, tad nolēmām par labu citai un atkal pagāja mēnesis. Tad atteicāmies no preces un atguvām naudu.
Tagad novembrī sūtījām 2 mēbeles, no kurām 1 vajadzēja būt nedēļas laikā (tā bija), bet otru solīja 2 nedēļu laikā. Zvanot jautājām vai tiešām saņemsim līdz Ziemassvētkiem, teica, ka noteikti. Kā redzams Ziemassvētki ir garām, bet jau 2 nedēļas viņiem zvanot atbild, ka prece jau or Latvijā un ar nākamo transportu tiks piegādāta veikalā. Gaidam arī pirmās preces stiklu, jo tas NE mūsu vainas dēļ bija iepakojumā sasists un vispār viss skapis ir brāķis, jo nav iespējams nolīmeņot durvis kā vajag. Un veikalā kur gaidam preci jau pārdevēji nosmēja par to, ka mēs noticējām par to, ka precis saņemsim noteiktajā laikā. Viņi paskatījās sistēmā un redzēja, ka prece nav Latvijā. Redzēs kā tas beigsies, bet viņu preces internetveikalā vairs nesūtīsim nekad!

I Ieva 28.12.2019

Traki, jā ar šo veikalu bieži arī neskaidrības salikšanas instrukcijā ka beigās bez maz vai jāpārtaisa mēbele. Skapim vispār defekts bija bet negribējās ķēpāties ar atgriešanu izurbts caurums reāli bija ne tur kur būtu vajadzīgs un to reāli var redzēt visu laiku tik nepatīkami. Mēbeles tiešām zemas kvalitātes. Jāmeklē normāls veikals.

I Ieva 28.12.2019

Mums no viņiem ir septiņas mēbeles ? ar visām bija ilga gaidīšana. Un savu preci Jūs noteikti nesagaidīsiet šogad. Es viņus riktīgi parasti tirdiiju savādāk nekas nenotiek.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes