LV RU

Optimus Mēbeles - Slikts serviss .

Saplīsa vecais matracis, gribēju pirkt jaunu. Iegāju Valkas Optimussa veikalā, divas sievietes runājas, apsveicināmies, eju veikalā, izstaigāju, ieeju noliktavā. Neviena kam paprasīt. Ārā ejot pavaicāju kur menedžeris. Sieviete sarkanā apģērbā atsucas, vaicāju kur veikala īpašnieks, sieviete sarkanā atbild - es. Neko neprasa, tikai ņirdz. Laikam jau neko pārdot nevajag, eju prom priekš kam tāds ''veikals '', kur neko nevar nopirkt.

23.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (4)

Tu Turkey901 23.10.2019

1. Pieejiet pie sievietēm veikalā
2. Pastāstiet par preci, kuru vēlaties iegādāties
3. Nopērciet

Džozefīne 23.10.2019

Pašam vajag pieiet un LAIPNI pajautāt par sev interesējošo preci nevis vazāties pa noliktavām, kur vispār pircējiem nav jāatrodas.

Ta TavaMamma1 23.10.2019

Cilvēks pieradis pie Drogas uz citu tamlīdzīgu veikalu uzbāšanās ''Vai Jums kā palīdzēt?'' 5 sekundes pēc ienākšanas veikalā, ka tad, kad pašam jāiet klāt pie pārdevējas un jāvaicā kaut kas, tad vairs to nemāk izdarīt.

Ha Hardox 25.10.2019

Dīvaini ka neizdevās satikt Optimus īpašnieku. Mēğiniet arī Maxima vai Rimi kādu īpašnieku paaicināt uz sarunu:)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes