AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

5.09. iegādājos preci. 8.09 Tika atsūtīta ziņa, kad prece ir atsūtīta, bet es nesaņēmu visu preci. Pēc tam man nācās gaidīt līdz 26.09 un saņēmu vispār citu preci par kuru man nācās samaksāt vairāk.
Pēc, preces izpakošanas izrādās, ka manai nopirktajai precei trūkst dektaļa.

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 28.09.2018

Pilnīgi citas preces izsniegšana bez klienta pieteikuma, pie mums nenotiek. Visa preču kustība tiek fiksēta sistēmās un atbilstoši klienta pieteikumiem vai izmaiņām! Ja atverot iepakojumus, tiek konstatētas neatbilstības, vienmēr jautājumi tiek atrisināti likumdošanas kārrībā.
Lietas noskaidrošanai, šīs ziņas sniedzējam 27.09. tika nosūtīta personīgā vēstule ar aicinājumu iziet uz kontaktu. Līdz šim brīdim nav saņemta atbilde. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un aicinam ar mums sazināties zvanot uz Nr. 67885252 vai rakstot [email protected]

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 30.10.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes