LV RU

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

01.09.2018 bijām Krasta Ielas Optimus mēbeļu veikalā kur gribējām iegādāties bērnam rakstāmgaldu. Izvēlētā rakstāmgalda kodu pārdevēja lūdz sameklēt savam kolēģim noliktavā, jo pēc atlikumiem uzrādījās, ka galds ir uz vietas noliktavā. Darbinieks pāris stundas meklēja galdu, bet nevarēja atrast. Pārdevēja mums atvainojās un palūdza preci pasūtīt caur internetu, jo tad būšot vieglāk to preci atrast vai arī papildus tiks piegādāta uz noliktavu. Ko arī izdarījām 01.09.2018. Tika saņemt zvans no Optimus mēbelēm, ka pasūtījums tiks izpildīts ap 05. - 06.09, ko otra prece, ko pasūtījām atrodas Alūksnē. Zvanot uz Optimus mēbelēm pagājušās nedēļas beigās man atbildēja, ka mašīnā būšot Rīgā 12.09. Vakarā un prece veiklā būs 13.09.. Šodien atkārtoti zvanot uz Optimus mēbelēm man "ļoti laipni"paskaidroja, ka prece vēl ir Alūksnē un mašīna tik būšot 19.09. Rīgā!
Vai tā nav absurda situācija, ka no Alūksnes preci ved mēnesi? Es saprastu, ka sūtītu preces no ārzemēm un man būtu jāgaida mēnesis. Pēc Optimus mēbeļu noteikumiem pienākumi ir tikai pircējam laikus apmaksāt rēķinu un izņemt preci, bet optimums mēbeles var vazāt pircēju aiz deguna un nepiegādāt preci saprātīgā laikā uz Rīgu. Pasūtot internet veikalā preci cubic 4 b01584 kumode natural - kods: 41159 nekur nebija minēts, ka tā neatrodas Rīgā vai būs problēmas ar piegādi uz Rīgas veikalu, kur plānojās pasūtījumu izņemt.
Esmu ļoti vīlusies

In

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay