AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Šodien veikalā pārdevējai prasa, vai ir konkrēta prece uz vietas, uz ko man apliecina, ka ir. Saku, ka pirkšu, man atbild, ka jāpagaida. Apkalpo citu klientu un pēc tam (kādas 5-7 min es gaidu) prasa, vai es nevaru atnākt vēlāk. Es atbildu, ka nē, jo man ir darbā pusdienlaiks tikai. Tad saka "nu tad atnāciet pēc darba". Es saku, ka nevaru un ka man vajag tagad. Uz ko atbild"tad atnāciet vēlāk".
Ja veikals nav spējīgs strādāt, tad kāpēc durvis vaļā.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 01.11.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Z

Komentāri (1)

Z Zippozippo 03.11.2018

Ar mani neviens nav centies sazināties!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes