Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Internetveikalā pasūtīju skapi. Mājas lapā rakstīts, ka tiks piegādāta max. 42 dienu laikā. Kad bija pagājušas viņu noteiktās max. 42 dienas, zvanīju. Prece vēl nebija izsūtīta no ražotāja. Pagāja 60 ar astīti dienas, līdz saņēmu preci. Šo teju 20 dienu laikā vairākas reizes zvanīju, lai noskaidrotu, kur ir mans pasūtījums. Ikreiz termiņš tika atlikts, dažkārt pat nevarēja atbildēt, kāds ir statuss, radās iespaids, ka loģistika pamatīgi klibo, komunikācija ar klientu švaka. Protams, kovids, bet informāciju taču mājas lapā var izlabot, brīdināt klientu par aizkavēšanos, kā arī pastāvīgi informēt par pasūtījuma statusu. Kurjer dienests vietējais, kas arī iepriekš nepaziņo, kad brauks. Piezvanīju, lai noskaidrotu, kurā dienā būs piegāde, izrādījās, ka jau pēc 2 stundām būšot klāt. Bija pēc piecām. Labi, ka kovids un nekur nav jāskrien, ne? Izpakojot konstatējām, ka viena skapja siena ir ar defektu (iespiedums) , trūkst skrūvju un uz dažām baltajām detaļām ir netīru pirkstu nospiedumi. Kvalitāte švaka. Konstrukcija šķība. Ņemot vērā visu, iesaku palikt pie Ikea vai Jysk mēbelēm. Vismaz nervi veseli. Šī bija pirmā un pēdējā reize, kad pasūtu mēbeli no optimus veikala.

12.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes