LV RU
www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Skapis ar defektu.

Optimus Mēbeles - Skapis ar defektu.

Nopirku skapi pa 299€.
Pirmkārt, shēmā visas skapja detaļas ir atzīmētas ar numuriem, bet pašas skapja detaļas nav atzīmētas ar numuriem!
Otrkārt, trūkst atversmes skapja pamatā, nevar piestiprināt skapim kājas. Skapja kājām viss ir, bet skapja pamatam nav caurumu pie kā to piestiprināt.
Treškārt, pirkšanas līgumā rakstīts, aptuvena doma, kad jūsu pirkums ir pametis veikala teritoriju, vairs neko nevar ne darīt. Tāpēc no šīs dienas, es vēršu vaļā savu pirkumu, tieši veikala teritorijā, pavidu! Un tikai pēc tam es parakstīšu to necilvēcisko optimus veikala pirkšanas līgumu. Un jums iesaku darīt to pašu, varbūt tad optimus veikala saimnieks beidzot sapratīs, ka mēbelēm ir defekti!

12.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (12)

T Tamāra Čekonova 12.09.2020
Skapis ar defektu

Gribēju pievienot briesmīgo pirkuma līguma tekstu.
Es nopirku skapi 11 septembrī piektdienā un šodien gribēju to salikt, 12 septembrī. Tagad man ir jāgaida pirdiena. Viss ir slēgts. Šī ir mana otrā daļa no manas pirmās sūdzības. Es negribētu atkārtoties, par savu sūdzību bet sūdzībai ir jābūt vismaz 350 simbolim. Paldies par Jūsu uzmanību, tagad es gaidīšu pirmdienu, lai ietu uz veikalu.

S Sudzibas.lv Admin 13.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K Klientamnavtaisnība 13.09.2020

Veikala saimnieks mēbeles neražo, bet tikai pārdod, no viņa vēlmes defekti nepazudīs.

T Tamāra Čekonova 13.09.2020

Mēbeļu saimnieks dod pircējam parakstīt dokumentu, par to, kad atved pirkumu mājās, tad veikals vairs nenes nekādu atbildību par produkta trūkumiem. Es nerunāju par situmiem vai lūzumiem, vai skrāpējumiem, vai plīsumiem. Es runāju par detaļu neatbilsdību, nesakritību ar grafikā uzrādīto. Veikala saimniekam ir jāzin ko viņš pērk un ko viņš pārdod, ir jārunā ar ražotāju, lai veiktu kvalitatīvu darbu. Un ja to darīs, tad varbūt Optimus mēbeļu veikals, būs labākais Latvijā! Un būt par Optimus veikala saimnieku būs liels prieks!

E EdžusTe 08.11.2020

Tirgotājam ir jāatbild par preces stāvokli un kvalitāti,pārdošanas brīdī...bet šo komentāru esmu jau dzirdējis Optimus veikalā...es mēbeles neražoju.
Pēdējā vieta kur pirkt mēbeles,pilnīga brāķu,defektainu mēslu tirgošanas vieta...

O Oskars 13.09.2020

Viņi nevar pārbaudīt katru kasti, ko atved. Vnm gadīsies kļūdas cilvēki nav roboti, kas nekļūdas. Ar to ir jāsamierinās. Tā ir, kad pērk mēbeles caur starpnieku, nevis pa taisno. Viņi var aizrādīt ražotājam par kļūdām. Bet tas neko nemainīs, jo viņi jau gnj tpt iepērk no tā, kas gnj pa lētāko viņiem tirgo un tur super kvalitāti nevar prasīt.

T Tamāra Čekonova 13.09.2020

Es neprasu super kvalitāti un es ar nevienu nestrīdējos un arī pirmdienā es iešu uz veikalu lai aprunātos, ko darīt. Jo skapja detaļa nav pareiza. Skapim ir vajadzīgas kājas. Tad es uzrakstīšu ko man veikala pārdevēja pateiks. Veikala pārdevēja ir ļoti laipna. Varbūt viss vēl nokārtosies. Bet turpmāk es visus pirkumus, vēršu vaļā veikalā! Un tikai pēc tam, kad es būšu pārliecinājusies ka viss ir kārtībā, tikai tad es parakstīšu pirkuma līgumu. Jo pirkuma līgums ir derīgs tikai veikala teritorijā! Un līgumā ir rakstīts, ka pirms preces iegādes, pašam pircējam ir jāpārliecinās un jāpārbauda sava prece, un tikai tad var parakstīt pirkuma līgumu. Un veikalā dod parakstīt pirkuma līgumu pie kases, maksājuma procesā.

T Tamāra Čekonova 13.09.2020

Es esmu ielikusi vienu fotogrāfiju ar līguma pirkuma tekstu, tas atrodas manā otrajā sūdzības tekstā. Varat palasīt. Citi cilvēki sūdzas par plīsumiem un situmiem un skrāpējumiem. Es tikai par nepareizu skapja apakšdaļu, jo pie tās nevar pielikt skapja kājas. Es neko daudz neprasu, es tikai gribu pareizo skapja detaļu! Rīt pirmdienā, 14 septembrī es iešu uz veikalu aprunāties un nevis strīdēties!

T Tamāra Čekonova 13.09.2020

Es neredzu nekādu problēmu atvērt lielos iepakojumos, un vēl piedevām tas ir atļauts, pēc paša veikala pirkuma sastādīto līgumu. Mūsu parastiem Latvijas iedzīvotājiem, lielākā problēma parasti ir, kā lai nopelna vai sakrāj naudu!

T Tamāra Čekonova 14.09.2020

Labdien! Es tikko atgriezos no Optimus mēbeļu veikala. Un mani apkalpoja Rūdolfs. Mēs aprunājāmies. Viņš man paskaidroja kas ir pa vainu, vaina bija skapja shēmā. Un viņš man palīdzēja atrast risinājumu. Iedēva skrūves :) . Un visi darbinieki Valkas Optimus veikalā ir laipni. Vienmēr ir bijuši. Paldies par uzmanību! Visiem jauku dienu.

K kawenna 14.09.2020

Pavasarī pirku dīvānu, atbraucot un sākot likt to kipā- pietrūka plastmasas kājiņa . Aizbraucot uz veikalu, puiši noliktavā piemeklēja identisku un viss kārtībā. Tā bija Valmierā. Puiši un meitenes super tur ir.

N nezinams2020 09.10.2020

Agrāk strādāju Optimus mēbeļu veikalā (Ogrē), teikšu godīgi - mēbeles lielākoties ir ar defektiem. Mēs, parastie veikala darbinieki, centāmies savu iespēju robežās atrisināt klientu problēmas, taču vadības interesēs tas nebija. Manā pēdējā darba dienā pēc atlūguma iesniegšanas, saņēmu zvanu no klientes, kura saņēma sekciju ar jau saplēstiem stikliem garus 6-7 mēnešus atpakaļ, bija iesniegusi pieteikumu, taču nesagaidīja atbildi. Rezultātā visu dienu pavadīju risinot šo problēmu, paralēli apkalpojot klientus, dienas beigās atradu stiklus apraktus tālākajā noliktavas stūrī. Klients, protams, pārlaimīgs, ka atrisināju problēmu, taču mani fascinē vadības nolaidība, jo šī nebija vienīgā mistiskā klientu ignorēšana vai aizmiršana. Klients taču ir lielākā vērtība šādos uzņēmumos!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes