Optimus Mēbeles - Serviss

Vēlējos iegādāties dīvānu aprīļa mēneša sākumā, bet, tā kā vienīgais, kurš bija pieejams atradās valkā, nācās pasūtīt no turienes. Tā, kā piegādes laiks man bija svarīgs, pajautāju, cik daudz laika tas aizņems - līdz 3 nedēļām - teica man sieviete, slēdzot līgumu un tik ilgo tieši dēļ Covida. Pagāja 3 nedēļas un te sākās brīnumi - katru reizi man solīja drīzumā dīvānu atvest, solija atzvanīt un nekad neatzvanīja, paskaidrojumu, kāpēc dīvāns kavējās sniegt nevarēja, vienkārši gaidiet, gaidiet, gaidiet... Un tad sekoja jau maija vidus - tur sākās jau meli no pārdevēju puses, kur viens pārdevējs Saka vienu, cits citu un paši jau apjūk savos melos. Kāds Saka, ka šodien atbrauca kurjers, cits, ka kurjers nebrauc pirmdienās un tā tas viss vilkās pa apli. Dīvānu galu galā esmu saņēmusi tikai šodien - pēc gandrīz diviem Mēnešiem. Un noteikti neiesaku ko jēl tur pasūtīt, ja vien jums nav liela pacietība gaidīt Mēnešiem ilgi savu pasūtījumu.
Ļoti liela vilšanās un sabojāta nervu sistēma.

16.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Y

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes