www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Pasutijums kavejas

Optimus Mēbeles - Pasutijums kavejas

T/C "Sala" Rīgas ielā 213 veikalā "Optimus mēbeles" pasūtīju madraci, darbinieks vārdā Lauris Vīksniņš teica ka madracis 45 dienu laikā būs klāt. Pagaja pusotrs mēnesis, bet man bija jautājums kāpēc nav madrača par kuru es iemaksāju 5 Eiro. Aizbraucu uz to veikalu un man saka ka nekas nekustās uz priekšu un jāgaida vēl 3 nedēļas. Es jau biju aizbraucis un nopircis citu madraci un pieprasiju "Optimus mebeles" atpakal savus 5 Eiro. Un abi pardevēji kas tur bija pasmējās ka es vēlos atpakal 5 Eiro. Man bija jāraksta sdzība, ka vēlos atpakal 5 Eiro un tagad jāgaida 2 nedēļas lai dabūtu atpakal savu iemaksato drosibas naudu. Man kā klientam nepatika darbinieku uzvedība un attieksme. Ceru ka kāds uzdzirdēja un saprata mani.

G

Komentāri (1)

E ezis9999 11.09.2015

To, ka šajā veikalu tīklā ir bardaks, ir skaidrs. Pasūtīju kumodi par 179 EUR Optimus internetveikalā 04.07.2015. Pēc 1.5 zvanīju uz internetveikalu, lai painteresētos, kad tad beidzt bbūs tā komode, uz ko man atbildēja, ka pēc nedēļas. Pēc nedēļas zvanīju atkal, izrādās, ka kumode vēl pat nav izgatavota pie Polijas ražotāja. Rezultātā - kumodi saņēmām tikai 11.09.2015. Biju iemaksājusi pilnu kimodes cenu pie pasūījuma veikšanas. Internetveikala darbinieki solīja iedot atlaidi, par to, ka pasūtījums tik ilgi kavējās. Tā kā pie pasūtījuma veikšanas norādīju, ka preci vēlos saņemt Azur centrā, tad internetveikala menedžeris teica, ka atladi par nokavēto termiņu ir jāprasa Azurā. Tur mūs veikala direktors laipni atfutbolēja atpakaļ pie internetveikala. Viena banda, bet neviens ne par ko neatbild. Jūlijā tika nopirkts skapis ar bīdāmām durvīm - kvalitāte nav vārdu - pēdējais s--s!!! Jau montējot kopā tam radās defekti. Internetveikalā pasūtīju arī plauktu, uru pēc kārtējā zvana - nu jau 1.5 mēneši pagājuši solīja, ka būšot 6 septembrī. Nu jau ir 11. 09.- piezvaīju- it kā būšot 14.09. Nu skatīsimies!!! Kārtējais bardaks. Līguma noteikumi gan ir sastādīti "Korekti" - ja pasūtītājs kavējas ar preces apmaksu, tad gan ir jāmaksā soda procenti, savukārt, ja pakalpojuma sniedzējs - tad tikai atgriež naudu par preci. Tātad pircējs gaida vairāk kā divus mēnešus, zaudē laiku un naudu, bet viņi tikai atgriež naudu par preci. Cik reizes esmu apmeklējusi Azur centru - klientu apkalpošana zemākajā līmenī. Šādā "zolīdā"lielveikalā jau nu gan varēja piemeklēt prfesionālus un laipnus pārdevējus, vai arī aizs''utīt uz kādiem Klientu apkalpošanas kursiem, bet, manuprāt, arī tas nelīdzētu. Tur cilvēki vienkārši nav savā vietā!! Kā ari, jāpiedomā ir pie sava ārējā izskata un uzvedības. Stāv pīpēdamas pie rampas, pēc tam ar smakojošu elpu "apkalpo" klientus. Vienkārši FŪ šim veikalu tīklam!! Ne kvalitātes, ne attieksmes, vienkārši BARDAKS!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes