www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Nekvalitatīva prece

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Nekvalitatīva prece

Pasūtīju sekciju. Līdz piegādei bija nepieciešams gaidīt nedēļu, pārdevējs teicās, ka tikko būs atvests zvanīs.
Protams, neviens nepaziņoja, ka sekcija piegādāta un var braukt pakaļ.
Atvedot sekciju mājās, sākām likt kopā, bet izrādās trūkst vitrīnai stikli, kas nebija iepakojumā un vitrīnas durvis, kas tikušas sabojātas ar līmi pakojot kasti.
Sazinoties ar veikalu, kā rīkoties, atbilde bija, ka jāraksta aptauja un jāgaida 15 darba dienas, kad izskatīs!
Uzskatu, ka šādā situācijā šī nav pareiza pieeja no tirgotāja puses.
Ja pasūtu mēbeli, tad rēķinos ar to, ka visas tai nepieciešamās detaļas būs iepakotas un bez brāķiem!
Šādās situācijās lietas būtu jārisina kā mininums 3 darba dienās, nevis 15!
Esmu vīlusies par kvalitāti un sūdzību izskatīšanu šajā uzņēmumā.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 17.01.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes