www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Melīgs mēbeļu apraksts

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Melīgs mēbeļu apraksts

Iegādājos skapi, kas Optimus mājas lapā bija raksturots kā skapis ar pakaramo.
Saņēmu skapi bez pakaramā. Sazinājos ar Optimus un izteicu savu izbrīnu un vēlējos, lai preci ņem atpakaļ un man atdod naudu. Atbilde bija šāda, citēju "pakaramā iztrūkums nav tāda problēma, kuru nevar atrisināt. To var pasūtīt no ražotāja"
protams, ka var pasūtīt un vēl var arī aiziet un pats nopirkt kādu pakaramo no veikalā pieejamā klāsta, bet stāsts ir par to, ka preces aprakstā un pavadzīmē skaidri un gaiši ir rakstīts - skapis ar pakaramo, bet izņemot divus plauktus tur nekā cita nav!

Tā ir patērētāju maldināšana. Nepērciet neko optimus interneta veikalā...

Šis bija man pirmais un pēdējais pirkums šinī veikalā!
Pielikumā skapis, nu jau nezinu kā teikt ar vai bez pakaramā?

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 15.01.2018

Diemžēl ir notikusi kļūda. Veidojot nosaukumu, tika iekļauti nekorekti dati. Ar klienti esam sazinājušies un strādājam pie abpusēji izdevīga piedāvājuma. Sistēmā kļūda ir novērsta
Kompānijas vārdā atvainojamies par sagādātām neērtībām

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.05.2018

Kominicējot ar klienti, piedāvājām vairākus skapja modeļus, kas atbilda klientes prasībām un nodrošinājām skapja maiņu februāra sākumā
Kliente nav komunicējusi caur Jūsu portālu. Reāli komunikācija ir notikusi un jautājums atrisināts.

J

Komentāri (1)

J Jana2018 04.06.2018

Jautājums veiksmīgi atrisināts.
Man tika piedāvāts cits skapis, kas mani apmierināja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes