Optimus Mēbeles - bojāta prece

Februārī iegādāts dīvāns/gulta, pēc 3 mēnešiem sāka čīkstēt atsperes un visi mehānismi,gulēt neiespējami, rakstīju reklamāciju , atbilde noraidoša, esot gan ekspluatācijas gan mana vaina,nepareizi lietots un kā tik vēl saskādēts no manas puses,par cik strādāju ārvalstīs,to 3 mēn.laikā uz dīvāna gulēts tikai 6 nedēļas ! cena ap 550 eiro , + lai pats justos ērtāk dabūju pirkt virsmatraci jau jaunam dīvānam , iztērēti ap 700 eur , lietots īsu brīdi un teorētiski metams ārā,nav lietojams ! nezinu kā rīkoties ... esat uzmanīgi , kādus SŪ*** , mūsdienās tirgo !

29.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

G

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes