www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Apkalpošanas kvalitāte

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Apkalpošanas kvalitāte

Šodien bij vēlme nopirkt ādas stūra dīvānu, bet saskāros ar neprofesionālu pārdevēju kad gribēju noprecizēt preces izmērus( nav uzrādīti) arī par iespējamām atlaidēm,pārdevēja ņēmās ar telefonsarunām te pa vienu te atkal kaut kas zvana, tā nostāvēju minūtes 20 unnesaņēmis info devos prom
Tāds redzējums man nav pirmo reizi optimus mēbeles, citur nāk klāt laipni piedāvā savas preces bet te saņem nievājošu attieksmi, kauns par tādu veikalu un vairāk neiepirkšos, kaut gan vēl tagad optimus mēbeles ir mājās

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 15.01.2018

18.12.2017 ziņas sniedzējam rakstiski tika nosūtīts aicinājums, iziet uz kontaktu sazinoties ar informācijas dienestu. Līdz šim brīdim nav saņemta ziņa. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un aicinam ar mums sazināties zvanot uz Nr. 67885252 vai rakstot [email protected]

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 17.01.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Komentāri (2)

V Valdnieks 15.12.2017

Vērtīgāk šo info nosūtīt vadībai ēpastā, jo nez vai viņus šādi darbinieki apmierina

masyanya 26.12.2017

Nez, vai pēdējās sūdzības maz ir īstas, drīzāk klientu sarakstīti meli.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes