LV RU

Optimus Mēbeles - Apkalpošana

Meklēju internetā dīvānu, atradu www.optimus.lv, normālas cenas, protams, rēķinājāmies, ka kvalitāte nebūs izcila. Aizbraucām uz veikalu Mīlgrāvja ielā 2, lai tomēr dzīvē apskatītu, kā tad tas noskatītais dīvāns Klaudia izskatās dzīvē. Uz vietas tāda nav, pārdevējs-ķīmiķis (kā pats sevi iepazīstināja), lepni paziņoja, ka tāds dīvāns, citā cenā un krāsā, atrodas Talsos, no kurienes lai negaidām, ka kāds vedīs. Piedāvā citu - Soda, kas ir uz vietas, bet jau izskatās, ka tūlīt izjuks pa detaļām, nosēdēts, audums izdilis, nopūkojies. Esot citās krāsās un tiem tad esot mēbeļaudums, bet redzēt pirms pirkšanas nevar, redzēs tikai tad, kad jau piegādās. Mums vajadzēja arī matraci, prasām, kāds tad ir labāks - ar kokosa šķiedrām, atsperēm utt. Atbilde - man, kā ķīmiķim, pilnīgi vienalga, uz kā es guļu. Lai pasūtām līdz 3dienai, tad 4dien piegādāšot un varēsim redzēt.
Mājās atkal iegājām mājaslapā, ieraudzījām, ka ir pieejama iespēja maksāt līzingā, tad nu izlēmām neņemties ar to veikalu, bet pasūtīt internetā. Paņēmām dīvānu Paulinka, brūnā krāsā un matraci Alaska, ar piegādi norādītajā adresē. Tad nu drīz vien zvanīja, ka jābrauc uz Barona Centru to dīvānu meklēt, izvēlēties krāsu un parakstīt līgumu, kas tūlīt tikšot uz epastu atsūtīts. Līgumu sūtīja 4x, līdz beidzot bija pareizi. Pa telefonu runāja uz Tu, dažādos sarunas brīžos vienkārši nometa klausuli. Mamma aizbrauca uz Barona Centru, ieraudzīja, ka arī šis dīvāns izskatās pabriesmīgi, uz vietas tika izlemts, ka ņems citu krāsu - oranžu, jo kvalitāte labāka un tam ir kārtīgs mēbeļaudums, kā arī līgums tika izlabots. Tad tika paziņots, ka viņi paši nepiegādā, tikai līdz veikalam atved. Par piegādi jāslēdz atsevišķs līgums ar piegādes firmu. Nu čakars pamatīgs.
Šodien atveda. Ar matraci izskatās, ka viss kārtībā. Dīvāns - līgumā ir oranžs, atvests ir sarkans/bordo, nopūkots un ar samtīgu, ne mēbeļaudumu. Pilnīgi cits, nekā tika izvēlēts. Piegādātāji neko nezinot, viņi tikai piegādā. Vakarā liksim kopā, kas zina, kādi pārsteigumi vēl tad gaida.
Katrā ziņā, ļoti, ļoti esam iegrābušies.

S

Komentāri (1)

G gazele 12.05.2013

Ko brīnaties, viņi visi tādā veidā apkalpo pircējus? Rumpis kastē, smadzeņu nav, ir tikai zema kvalitāte, apkalpošanas kultūra un pilnīgs pofigisms!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes