www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Bojāta prece un briesmīga piegāde

AtrisinātaALB / Optimus Mēbeles - Bojāta prece un briesmīga piegāde

Gribu brīdināt nākamos pircējus - NEKAD neiesaku pirkt ar piegādi un iesaistīties diskusijās ar šo uzņēmumu!
Sekojošā situācija: pasūtīju un apmaksāju virtuves ādas krēslu 13.10.2017, pēc nedēļas ap plkst.21:00 skatos, ka telefona ir neatbildēts zvans - pārzvanu un izrādās, ka kurjers brauca garām un gribēja piegādāt krēslu - bet iepriekš neiedomājās pabrīdināt, laikam liekas, ka bez brīdinājuma plkst.21:00 piegādāt preci ir normāli! Ok, sarunājam uz kādu citu dienu.Pēc nedēļas painteresējos kur tad mans krēsls ir (liekas, ka aizmirsa par šo krēslu) un tajā pašā dienā plkst.19:00 atveda. Nākamā dienā izpētot pasūtīto krēslu, konstatēju ka nav vienas skrūves un ir saplēsts ādas materiāls. Uzrakstīju uz Optimus e-pastu, pievienojot bildes un saņēmu atbildi - "Par cik pretenzija iesniegta vēlāk, ka 14.dienu laikā, tad mēs jums nomainīsim bojāto detaļu un piegādāsim trūkstošo, nevis mainīsim visu krēslu." Bet KĀ es varēju iesniegt pretenzija ātrāk nekā saņēmu krēslu?! Loģikas nav! Un gatavi apmainīt bojātas detaļas jebkurā veikalā (kas ir vismaz 40 km attālumā no manas pilsētas), BET, ja esmu pasūtījis preci ar piegādi un samaksāju par to EUR 6,50, tad laikam, tam bija kāds iemesls? Jā, man degvielas izdevumi būs lielāki ja es pats braukšu pakaļ precei! Piegādāt bojātas un trūkstošas detaļas man atteicas...
Rezultātā man ir bojāts krēsls (kam nav pat visas detaļas), par kuru samaksāju EUR 40 un kuru nevar lietot. Ideāli!

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 17.01.2018

OPTIMUS MĒBELĒS ādas krēsli tirdzniecībā nav!
06.11.2017 ziņas sniedzējam rakstiski tika nosūtīts aicinājums, iziet uz kontaktu sazinoties ar uzņēmuma informācijas dienestu. Līdz šim brīdim nav saņemta ziņa. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses un visi jautājumi tiek izskatīti, nav pieņemami viltus ziņojumi!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 17.01.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

A

Komentāri (1)

masyanya 07.11.2017

Optimusā nav ādas krēslu virtuvei.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes