Optika Metropole - Slikts serviss

2016.gada 20.jūnijā vēlējamies optikā metropole Ādažos t/c ''Apelsīns'' pasūtī brilles vecam cilvēkam, kuram speciāli no Rīgas braucām pakaļ uz Saulkrastiem. Ierodoties plkst.17.55 t/c ''Apelsīns'' optika Metropole sagaidīja ar nolaistu režģi un tukšām apgaismotām telpām, kurās 45 minūšu laikā neviens no apkalpojošā personāla tā arī neparādījās, kā arī nebija nekāda paziņojuma par prombūtni. T/c''Apelsīns'' apsardzes darbiniece pa rāciju ar kādu sazinoties apmulsusi spēja atbildēt, ka optikai vajadzētu strādāt. Paldies par sabojāto vakaru! Ir saprotams, ka personālam nepieciešams pusdienlaiks, kā arī tualetes apmeklējums, bet ne 45 minūtes un vai strādā tikai viens darbinieks.Žēl, ka mūsu iepazīšanās ar Jūsu ''kantori'' beidzās tik bēdīgi, bet otrreiz vairāk neiegriezīsimies.Ceru, ka vainīgie darbinieki tiks saukti pie disciplinārās atbildības, jo katrā profesijā par savu rīcību ir jāatbild. Aija.

Komentāri (1)

O Optika Metropole 21.06.2016

Labdien, Aija!
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un paldies par ziņu, jo tikai pateicoties Jūsu atsauksmēm varam uzlabot mūsu klientu apkalpošanas servisa kvalitāti.
Labprāt sazinātos ar Jums privāti un izrunātu radušos situāciju, kā arī iespējams rastu risinājumu, kas Jūs apmierinātu.

Kontaktinformācija saziņai:
Jānis Ulmis
Optikas salonu "Metropole" reģionālais vadītājs
Mob.: 29268863, e-pasts: [slēpt]@optikametropole.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes