www.sudzibas.lv Olybet Slikts serviss, maldināšana

Olybet - Slikts serviss, maldināšana

Agrāk jau bijuši precedenti, kas liek izvēlēties citus kazino, bet vakar saskāros ar izmaksas aizkavēšanos, vēl jo projām gaidu izmaksu uz swedbank, drīz būs jau 24h, no suporta neko vairāk par "atvainojiet" nesaņēmu, lieki piebilst, ka vēl tai pat dienā biju veicis izmaksu, kas bija zibenīga kā parasti. Sajūta, itkā speciāli piebremzētu gameplay, jo sāka veikties, nekādu paziņojumu, ne info nebija atrodama mājas lapā, ka ir tehniskas problēmas, savukārt, iemaksas gan viņi apstrādā zibenīgi. Arī pelnītie pārsteigumi ir no pirksta izzīsti. Neatkarīgi no iemaksām un apgrozījuma, tie pāris EUR šķiet random izvēlēti. Kad apgrozījums bija 200 000, tad saucamais cashback vispār nebija, citā reizē no 20eur iemaksām un nepilniem 100e abarota bija 3eur, citā reizē no 400eur iemaksām tie bija 2eur. Ne support, neviens man tā arī nespēja atbildēt kā tiek aprēķināts šis cashback. Un nezinu nevienu, kas ir vip klubā, ja man ir bijis 200 000 abarots pa divām dienām, tad jautājums, cik lielam jābūt šim abarotam, iemaksām, lai mani uzrunātu par iestāšanos vip klubā? Arī uz šo jautājumu man neviens nespēja atbildēt, lieki piebilst, ka man slēdza kontu pēc mana jautājuma par šo vip klubu un nosacījumiem, kas ir, acīmredzot, firmas noslēpums.

27.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no OlyBet Support Pārstāvja atbilde 02.01.2024

Pateicamies par Jūsu atsauksmi.
Mēs saprotam, cik svarīgi ir saņemt savus līdzekļus ātri, un no sirds atvainojamies par radušos situāciju. Izņemšanas process ietver vairākus faktorus, lai nodrošinātu visu darījumu drošību un integritāti. Dažos gadījumos, piemēram, lielākiem izņemumiem vai pārskaitēm uz citiem bankas kontiem, papildu verifikācija var būt nepieciešama drošības nolūkiem. Šis papildu solis var veicināt apstrādes laika aizkavēšanos, jo darījumu ir jāpārskata manuāli un parasti process var aizņemt 1 darba dienu. Mēs novērtējam Jūsu laiku un izpratni par šiem pasākumiem, jo tie ir ieviesti, lai aizsargātu Jūsu intereses un uzturētu augstākos drošības standartus.
Atbildot uz jautājumu par cashback sistēmu un VIP klubu, mēs apzināmies nepieciešamību pēc skaidrības un pārredzamības. Bonusa apmērs ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, ko mūsu mārketinga nodaļa rūpīgi izvērtē. Šie faktori ietver, bet nav ierobežoti, ar reklāmas stratēģijām, tirgus tendencēm un spēlētāju iesaistīšanās modeļiem. Kā rezultātā bonusu apmērs un piedāvājumi var atšķirties, lai saskanētu ar mūsu kopējiem reklāmas mērķiem.
Lūdzu, esiet pārliecināti, ka mūsu mērķis ir piedāvāt dinamisku un aizraujošu spēļu pieredzi mūsu spēlētājiem. Lai arī konkrēti detalizētie dati nevar tikt atklāti drošības apsvērumu dēļ, esiet pārliecināti, ka mūsu komanda ir apņēmusies regulāri piedāvāt vērtīgus un aizraujošus bonusus.
Ja Jums radīsies papildus jautājumi, noteikti sazinieties ar mums čatā vai rakstiet vēstuli uz e-pastu [email protected]
Ar vislabākajiem vēlējumiem,
OlyBet komanda

R

Komentāri (1)

I ilrgjefiho 28.12.2023

Māc ziņkārība, ja tev apgrozījums 200k, cik tūkstošus tu zaudē tāda apgrozījuma laikā?
+
Normāla Olybet rīcība. Ja nu kādam muļķim kādreiz izdodas laimēt, vilcināt ar izmaksu, lai drūmākās atkarības agonijā, cilvēks divās dienās zaudē visu laimēto. Kas tur slikts?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes