NVA - Nekorekta attieksme no darbinieces puses
Nekorekta attieksme no darbinieces Pranaites. Konsultācijā runāja paceltā balss tonī un ar tādu nepieklājīgu attieksmi. Jebkurš var nonākt bezdarbnieka statusā un diez vai šai kundzei ir tikpat daudz augstākās izglītības kā konkrētajā situācijā monētajam klientam. Ieteiktu apdomāt šādiem darbiniekiem savu nostāju pret klientu, jo nekad nevar zināt, vienu dienu arī NVA darbinieks var sēdēt klienta vietā.
Šķiet NVA būtu jāstrādā empātiskiem darbiniekiem, kas tiešām uzklausa, saprot un spej ar savu komunikāciju palīdzēt nevis komunikācijā pazemot klientu.
Ieteiktu biežāk darbiniekiem nodrošināt apmeklēt saskarsmes psiholoģijas kursus
Pievienot komentāru