www.sudzibas.lv NVA Apkalpošanas ātrums

Nodarbinātības Valsts Aģentūra - Apkalpošanas ātrums

Vienmēr esmu brīnījusies, dzirdot runas par to, ka mums latviešiem jāpaaugstina darba produktivitāte, ka tā krietni atpaliek no Eiropas rādītājiem u.t.t. Jo, manuprāt, gan es, gan man apkārtējie strādā ļoti efektīvi un produktīvi. Bet atliek vien paviesoties (brīvprātīgi piespiedu kārtā) kādā valsts iestādē, lai saprastu, par ko ir runa.

Šodien ierados Nodarbinātības valsts aģentūrā, lai reģistrētos bezdarbnieka statusam. Un tas man prasīja 9 minūtes, lai gan rindā biju pavadījusi 3 stundas. Līdz ar to sāku domāt - kāpēc bija jāgaida tik ilgi rindā???

3 stundu laikā pirms manis tika apkalpoti 18 cilvēki. Kabinetā sēdēja 4 darbinieces. Un vienā brīdī par mums rindā sēdošajiem iežēlojās darbinieces no blakus kabineta, kas apkalpoja 3 cilvēkus. Tātad speciālajam bezdarbnieku reģistrācijas kabinetam paliek 18-3 = 15 cilvēki, kas tiek apkalpoti 3 stundās. Tātad vidēji 15/3=5 cilvēki stundā.

TĀTAD VIENA DARBINIECE STUNDĀ VIDĒJI APKALPO (18-3) klienti / 3 stundas/ 4 darbinieces=1.25 CILVĒKUS.

Ja man visu nokārtot prasīja 9 minūtes, tad vai tiešām citiem cilvēkiem situācijas ir tik sarežģītas, ka viņiem jāvelta krietni vairāk laika? Kaut gan, varbūt, ka ne cilvēku sarežģītībā ir problēma. Bija brīži, kad no kabineta nāca un nāca laukā cilvēki, bet ilgstoši (pat 20-30min) neviens netika saukts iekšā. Tad rodas jautājums - ar ko šīm darbiniecēm vēl ir jānodarbojas brīžos, kad viņām pretī nesēž klients???

Varbūt ir vērts pārskatīt pienākumus un veikt kādus uzlabojumus iekšējā darba organizācijā, lai cilvēkiem nebūtu jāpavada rindā tik ilgs laiks. Zinu, ka man paveicās, ka gaidīju tikai 3 stundas, jo kāda sieviete zināja teikt, ka iepriekšējā gadā rindā bija pavadījusi gandrīz visu NVA darba laiku. Tātad uzlabojumi ir. Un tomēr, es ticu, ka var vēl labāk.

cilvēku apkalpošanā iesaistītUn tad nu parēķināju, cik cilvēkus vidēji apkalpo viens darbinieks...Tomēr

E

Komentāri (2)

L lielakmens 02.07.2014

..ja negribās rindā sēdēt, tad vajadzēja izmantot tādu opciju kā pieteikšanās pa telefonu..es pieteicos, trīs dienas pagaidīju, aizgāju noliktajā datumā un laikā..un tā arī bija, ne sekundi negaidiju..viss aizņēma ne vairāk kā 20 minūtes..bet par apkalpošanas kvalitāti gan varētu rakstīt un rakstīt..izskatijās, ka NVAdarbinieku dzīves moto ir- es ienīstu cilvēkus, , tāpēc meklēšu darbu ar cilvēkiem..

N NWA 24.03.2016

Valsts nodarbinātības aģentūras, aģente Olga Sokolova izturas nepieklājīgi, izsaka nievājošas piezīmes, kā arī viņas ārējais izskats ir ārpus kritikas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes