www.sudzibas.lv Nordeka Slikts serviss

Nordeka - Slikts serviss

07.03.2023. Maršrutā Rīga - Bauska plkst. 18: 35 un plkst. 19: 00 nebija iespējams norēķināties ar karti. Plkst. 18: 35 arī nevarēja nopīkstināt Nordeka karti, kura ir papildināta ar braucieniem. Kā es varu izmantot Nordeka kartes braucienus, kuriem ir noteikts derīguma termiņš 2 Mēneši, ja nav iespējams to izmantot autobusā un jāmaksā skaidrā naudā? ! Šī nav pirmā reize, katru nedēļu ar šo saskaros.

07.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (2)

T taisnibassargs3 08.03.2023

Ja nordeka parasti sadi dara ar saviem klientiem, ir nepatikami bet man skiet ar to ir jaarekinas. Vienkarsi proteste un izmanto citus satiksmes veidus vai citus transporta uznemumus, atstasim vinus bez darba

ņ Ņinačka Lubova 10.03.2023

Pēdējais laiks saprast, ka autobuss nav Maxima, kurai pienāk interneta kabelis.

Nesaprotu kā vispār uz ielas var iziet bez lieka piečuka zeķē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes