LV RU
www.sudzibas.lv Nordeka Slikta šoferu attieksme

Nordeka - Slikta šoferu attieksme

Vienkārši “jauka” šofera attieksme pret klientu (šajā gadījumā pret mani) . Reisa numuru un šofera vārdu, uzvārdu es neatceros, bet reiss kas gāja 27. Junija plkst. 22: 40 rīga - ventspils nopirku biļeti līdz talsiem, kad šoferim talsu autoostā jautāju, vai nevar mani izlaist divas pieturas tālāk, kas viņam sanāk pa ceļam vins man stingri atcirta: ” līdz kurienes jums biļete” atbildēju, ka talsiem, bet tā pietura bija tajos pašos talsos. Šoferis saka kaut ko murmināt. Protams izkāpu āra, lai neapgrūtinātu šoferi. Domaju, ka jauki cilvēki, kā daži citi nordek kolēģi kas mani veduši šajā reisa varēs izlaist tuvāk mājām. Tie tie paši talsi vien bija, tik divas pieturas tālāk no talsu autoostas. Vai tas bija kas šausmīgs jautāts, ka tāda balss intonācija jāatbild klientam, kas maksa par pakalpojumu. !? Kur tad paliek tas - “ka klientam vienmēr ir taisnība”? Prieks atgriezties dzimtenē no ārzemēm, ka tevi sagaida šāda attieksme.

S

Komentāri (4)

Kā var noprast, tad pietura ir Talsos, nevis "divas pieturas tālāk" un savu sašutumu, ka Tevi nevizināja tālāk, jo "nopirku biļeti līdz Talsiem", apvainojot šoferti nez kādā cietsirdībā ir, mazākais, nekorekti.
" Prieks atgriezties dzimtenē no ārzemēm, ka tevi sagaida šāda attieksme." - tikai tāpēc, ka atgriezies no ārzemēm, šoferim būtu, riskējot uzrauties uz kontroles, tevi jāvizina par brīvu, jo "klientam vienmēr ir taisnība"?
Visai cūciska sūdzība!

L laimers 28.06.2018

Cik saprotu, tad Talsu AO autobuss izlaiž pasažierus, apgriežas un brauc atpakaļ uz Ventspils šoseju. Kāds vēl 2 pieturas tālāk? Pārējiem pasažieriem būtu jākavē laiks, kamēr vienu speciālu personu izvadā pa Talsiem? Tam ir domāts pilsētas autobuss.

C critical thinker 28.06.2018

viens palūgs 2 pieturas, nākamais 4 utt. kas tā par sovoku domāšanu, ka kaut ko jau var sarunāt, pievērt acis, pablēdīt.
tais tavās ārzemēs, piemēram, tu maksā par vienu bulciņu, bet pieprasi divas, jo klientam vienmēr taisnība?

Likumsargs 28.06.2018

Katrai pieturai ir savs nosaukums un ja vajadzēja divas pieturas tālāk, tad arī biļeti vajadzēja pirkt līdz konkrētai pieturai.
Kāpēc jūs iedomajaties, ka klientam vienmēr taisnība? Tas ir normālā sabiedrībā, nevis Latvijā, kur klients nopērkot biļeti par 50 centiem uzvedās tā, ka nopircis visu autobusu, turklāt Latvijas klientiem ir mode piefantazēt klāt to, kas nemaz nav bijis!
LATVIJĀ KLIENTAM TAISNĪBA IR TIKAI 50% GADĪJUMU!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes