LV RU
www.sudzibas.lv Nordeka Slikta servisa apkalpošana

Nordeka - Slikta servisa apkalpošana

Sveiki. Vēlētos iesniegt sūdzību par sabiedriskā transporta, saliektu iemaņu, parādīšanu. Šovakar, 23.03.2020, vēlējos nonākt, tik pat smaidoša kā iepriekš, līdz Pāvilostas galā punktam. Iekāpjot autobusā un sakot, ka maksāšu ar karti, autobusa šoferis man atbildēja, ka lai es kāpjot ārā, jo tajā laikā viņš varētu apkalpot 5 cilvēkus, bet aiz manis neviena cita vairs nebija. Es atvainojos, bet tā nav normāla attieksme. Saprotu garš ceļš no Rīgas līdz Pāvilostai, kas piestāj Kuldīgā pulksten. 19.20, bet tā nepatika nav jāizrāda uz pasažieri. Nav ko sevi mocīt, ja esi pārāk vecs, meklē vieglāku darbu.

23.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (3)

hartijs 23.03.2020

Super prostitūts, ja var apkalpot tik daudz īsā laikā.

Džozefīne 24.03.2020

"Tajā laikā varētu apkalpot 5 cilvēkus" tajā laikā, kad kāds maksā ar karti? Tiešām tik ilgs ir tas process? Un dēļ situācijas valstī, vislabāk būtu maksāt tieši ar karti.

BondsBonds 24.03.2020

Autobusa šoferis dadžaina personība. Nevajag tādus sīkumus uztvert tik dziļi. Varēji iziet no situācinas ar: Kur tu redzi piecus. Tev brilles un tiesības nokārtotas? Vai. Es nejūtos tik labi, nesen no Itālijas atbraucu, labāk maksāšu ar karti.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes