LV RU
www.sudzibas.lv Nordeka Reisa atcelšana

Nordeka - Reisa atcelšana

27.05.19 Tika atcelts autobus no Tukuma AO uz Rīgas AO plkst 10.45 . Taču, par to nebija sniegta informācija ne internetā, ne arī autoostas kases darbiniece to nepaziņoja cilvēkiem, kas gaida šo transportu. Vienīgi, kad tika konstatēts, ka autobus kavējās, viens no cilvēkiem pajautāja kasierei un viņa paziņoja, ka transports ir atcels, neatvainojoties un nepaskaidrojot iemeslu.
Vai tik tiešām par to nav jāinformē cilvēki 1188.lv mājaslapā, kur norādīts attiecošās reiss? Un cilvēkiem ir jāgaida nākamais transports uz rīgu (vilciens) pēc nepilnām divām stundām un autobus tikai pēc 4 stundām.
Lielākā mēra smiešanās par cilvēkiem.

27.05.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ar

Komentāri (6)

Ta TavaMamma 27.05.2019

Kāds kasierei sakars ar Nordeka? Un kāpēc viņai būtu jāatvainojās?

Ar Artūrs.licis 27.05.2019

Vienīgā persona kas varēja painformēt cilvēkus, kas gaida!

Li Linda* 27.05.2019

Kasiere pati nezin līdz brīdim kamēr pašai nepasaka kāds no dispičeriem vai administratoriem. Tā kā, kasieris ir pēdējais kam to vispār pasaka.

Tu Turkey901 27.05.2019

Kasiere nav Nordekas darbiniece un viņa pilda citus pienākumus saistībā ar biļešu tirdzniecību neiedziļinoties tajā, būs tas Jūsu autobuss vai nebūs!

Ei Einuks 29.05.2019

Kāpēc jāmelo, ka vilciens pēc divām stundām? 12.09 ir "tikai" pēc 1 h un 24 min.

Ta TavsSencis 27.05.2019

Nav ko gudri muldēt. Ja kasiere zināja, viņai gabals nenokristu painformējot cilvēkus, kas iegādājas biļetes. Ar savām pārgudrībām varat iet smirdēt citur.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes