www.sudzibas.lv Nordeka Autobusa vadītājs neapstājas uz pieturas

Nordeka - Autobusa vadītājs neapstājas uz pieturas

2.03.2020
Gaidot pēdējo autobusu, kurš izbrauca no Rīgas 22: 30, virzienā Rīga - Ogre uz pieturas dienvidu tilts. Plkst. 22: 38 savlaicīgi 2 sievietes sāka signalizēt autobusa vadītājam, mājot ar rokām, lai vadītājs apstājas šajā pieturā, tika pilnībā ignorētas. Vadītājs uzmeta aci un pārbraucis uz citu rindu un ātri aizbraucis. Biju šokā, jā zinātu kā sanāks tieši tā, izvēlētos citu kompāniju ar ko braukt, gan lētāk, gan ātrāk! Vadītāji netika informēti par jaunām pārmaiņām, kas ir saistītas ar pasažieru pieņemšanu citas pieturās. Ir normāli vadītāji, kuri vienmēr apstājās pieturās, kad cilvēki signalizēt un gaida, bet šoreiz biju skarbi šokēta par tādu šofēra attieksmi, ņēmot vērā to, kā šīs reiss bija pēdējais un citu transportu jāgaida stunda pēc Ilgas darba dienas.
Ļoti neapmierināta ar tādu attieksmi pret būšu klientiem.

03.03.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (9)

I Ilmars Kalnins 03.03.2020

Vai tad ir tāda pietura ka Dienvidu tilts. Ja nav, uzredzēšanos

I Ilmars Kalnins 03.03.2020

Un kas tas ir par jaunas pārmaiņas. Tikai ne ar saviem vārdiem, bet citādi no normatīvajiem aktiem

A AiK 04.03.2020

Varbūt vajag apskatīties vai viņam ir šāda pietura?UN sūdzība stūlba,ja autobusam tur nav jāstājas!

E Einuks 04.03.2020

Pēdējais reiss, bet nākamais jāgaida stundu. Nu gan loģika.

Es iesaku nākošreiz iet uz vilciena pieturu "Dienvidu tilts" un māt ar rokām, lai vilciena vadītājs apstājas, kur viņam nav jāstājas un neaizmirsti šeit paziņot par rezultātu.

Nākošreiz izvēlaties gan citu kompāniju, kura tieši 22.30. brauks tur. Gribu zināt arī kāds tam būs rezultāts.

Abos gadījumos varēsi Akropolē palikt pa nakti un normāli izgulēties. Nebūs jāmocās ar neērtiem sabiedriskajiem.

T Tk_ko 04.03.2020

Einuks, jūs izlasiet vēlreiz CITU TRANSPORTU !

Tas nekāda gadījuma neattaisno šo autobusa vadītāju, jo viņam jāpstājas pēc pieprasījuma, so...

Ko jūs gribat pieradīt? Tādi gadījumi rada šīs kompānijas attieksmi pret saviem klientiem un pazemina savu reputāciju

E Einuks 04.03.2020

Pēc kāda vēl pieprasījuma? Tev ir pilns rublis? Parādi man to vietu, kur rakstīta tāda lieta?

A AiK 04.03.2020

Sasmējos! Pēc PIEPRASIJUMA! Nav pieturas ,nav jāstajas! Vai savā sapņu zeme tur ir pietura?Tad jābrauc ar savu sapņu busu,kurš pēc PIEPRASIJUMA apstāsies

M Mairis Vigulis 11.05.2020
slikts serviss

Sodien 18:19 staveju pietura Darzini gaidiju autobusu uz Ogri. Autobusa sofers pabrauca garam pat nepaskatoties uz manis kaut gan staveju pietura un māju ar roku.

S Sudzibas.lv Admin 12.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes