Nordeka A/S šoferis - Attieksme

26.04.2017. Talsu AO 17.20 plkst. NORDEKA reiss Ventspils-Rīga-caur-Talsiem

Vēlos pateikt to, kāda ir jūsu kompānijas “NORDEKA” autobusa vadītāja Edgara Kramiņa attieksme pret pasažieriem. Beidzot nolēmu uzrakstīt un skaļi to pateikt. Tas atkārtojas katrā reisā, mēdz izdzīt pasažierus no autobusa, jo nav paspējuši nopirkt autoostas kasē biļetes. Konkrēti par sevi – braucu tekoši maršrutā Talsi AO - Strazde 17.20, darbu beidzu 17.00, autoostā ierodos 17.17-17.18 ātrāk nevaru pagūt. Kase biļetes pārtrauc izsniegt 7 minūtes pirms autobusa atiešanas. E.Kramiņš tekoši izsaka nepatīkamas replikas, durvju ātrāku aizvēršanu par to ka nav iegādātas biļetes; draud, ka nākošā reizē atstās ar kājām.
Turklāt lielajā autobusā ir aptuveni 10-12 pasažieri, zināmā mērā tā ir firmas peļņa /kaut neliela/.
Mans jautājums ir tāds – Vai tāda varbūt apkalpojošā sfērā strādājoša darbinieka /šofera/ attieksme?
Atkāpšos no perioda, tas bija rudenī autobusa vadītājs E Kramiņš izdzina divus jauniešus no autobusa kuri vēlējās nokļūt līdz Kandavas pagriezienam /tehnikuma audzēkņi/, lai ejot pirkt biļeti uz kasi, tajā pašā laikā dokuments ar biļešu iegādes izdruku jau bija izņemts no AO kases; bez sirdsapziņas pārmetumiem aizvēra durvis un aizbrauca. Es pati par ”laimi” paspēju savu biļeti nopirkt. Uz jautājumu: ka viņi nedabūs biļeti kasē, šoferis to pilnīgi negribēja sadzirdēt – un tā arī aizbrauca/ jaunieši varbūt…. gaidīja nākošo autobusu 21.15 lai nokļūtu līdz Kandavas pagriezienam/
Lūdzu izvērtējiet sava darbinieka E.Kramiņa rīcību un attieksmi.
Es ceru, ka “VIENS DARVAS PILIENS” turpmāk nesamaitās firmas NORDEKA reputāciju.
Jūsu kompānijā ir daudz labu un pieklājīgu šoferu. Mēs tos protam novērtēt un iesaku to arī kompānijai.

Strazdes iedzīvotāja

Komentāri (6)

K Kauns 28.04.2017

Es domāju,ka uzrakstot pa taisno uz e-pastu [slēpt]@nordeka.lv šī problēma būs atrisināta daudz ātrāk.

č Čupakabra 28.04.2017

Efektīvāk ir rakstīt uz Satiksmes ministriju.

K Kauns 28.04.2017

To arī var mēģināt.

TasEsLV 28.04.2017

Pērc biļeti internetā. un problēmu vairs nebūs. parādi šoferim SMS un viss.

A AGr 30.04.2017

Es domāju, ka efektīvāk būs nevis rakstīt sūdzības visās iespējamās un neiespējamās vietās, bet nākamajā reizē savākt bariņu cilvēku, un pusceļā pašu soferi izsēdināt ārā.

S Stenlijs 02.05.2017

NORDEKAi ir vēl reputācija ko var sabojāt?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes