LV RU
www.sudzibas.lv Nordbaby.com Slikts serviss

Nordbaby.com - Slikts serviss

Vēlējāmies portālā nordbaby.com iegādāties bērnu krēsliņu Peg Prego Tatamia, uz to brīdi precei bij 20% atlaide. Pasūtījām, apmaksājām, gaidam... Nedēļu, tad divas jau... Portālā rakstīts, ka uz doto brīdi ir iespējamas piegādes aizkavēšanās covid19 dēļ. Nu bet labi, pagāja divas nedēļas, mēs piezvanījām, paši brīnījās, ka mēs tik ilgi gaidām, pateica ka mūsu krēsliņš ir viņu veikalā Tallinā un izstādes variants, tas mūs jau neapmierināja, uzzinājām ka ir cita krāsa, tepat Rīgā. Mums teica, ka risinās mūsu problēmu un dos ziņu, paiet 2 dienas, ziņas nav. Zvanām un Saka, ka arī cits variants ir izstādes, stāv alfā. Es uzprasīju, kāpēc mums netika zvanīts, man uz šo jautājumu neatbildēja, kā arī uz jautājumu, kāpēc nav norādīts, ka tie krēsliņi kurus viņi pārdod ir iestādes varianti un vienmēr stāv atvērtā veidā visiem pircējiem. Manuprāt uz šo preci ir jābūt atlaide. Bet atbildes netika sniegtas. Un uz to brīdi, kad es viņiem zvanīju atlaide interneta portālā arī jau nebīj, bet teica ka pārdos citu krāsu ar to pašu atlaidi ar kuru pirkām pirmo variantu. Nu bet pēc tādas attieksmes, šajā veikalā pirkt negribējās, no pasūtījuma atteicāmies. Ja mēs paši nepiezvanītu, man interesanti, kad saņemtu to preci un kādā stāvokli. Bēdīgi, ka nav pabrīdinājuši un atbildējuši uz jautājumiem. Esat gatavi, ka jums par to pašu cenu var pārdod preci no "vitrīnas" tā teikt, un nezin kad to piegādāt.

Komentāri (3)

T Turkey901 21.04.2020

"kāpēc nav norādīts, ka tie krēsliņi kurus viņi pārdod ir iestādes varianti un vienmēr stāv atvērtā veidā visiem pircējiem"

"Esat gatavi, ka jums par to pašu cenu var pārdod preci no "vitrīnas""

Kāda starpība, ka no vitrīnas?!
Pārtika veikalā arī ir "no vitrīnas", tāpēc to jāpārdot kā nocenotu preci?!
Arī bērnu ratiņi, parasti veikalos, ir vienā eksemplārā un skaitās "no vitrīnas", un bērnu rotaļlietas veikalos, utt.

T Turkey901 21.04.2020

#ЯЖмать

I Irina1234567 21.04.2020

Jo tā nav pirmo reizi ar viņiem saistītā problēma, bīj cits pasūtījums, kur bīj defekts, bet cena nav maza, kā var pārdod preci ja ir defekts, tas ir jānorāda. Stāvot precei uz "vitrīnas" ir jābūt atlaide, viņu visi aiztiek, pa 10 reizēm rāda, notiek preces amortizācija nevis pircēja rokās, bet veikala. Kā es varu zināt, pasūtot baltā krāsā preci ka uz viņas nebūs skrāpējumu, defektu un tt. Tāda prece ir kā b/u...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes