LV RU
www.sudzibas.lv Natuzzi (IVN grupa) Apkalpošanas kvalitāte

Natuzzi (IVN grupa) - Apkalpošanas kvalitāte

Pasūtīju dārgu gultu - Ls 1400, palūdzu, lai atsūta apstiprinājumu uz e-pastu. Saņēmu - ne par to gultu, kuru pasūtīju. Atradu i-netā to, kuru pasūtīju, nosūtīju bildi ar lūgumu, lai pārbauda un atsūta vēlreiz pareizo. Ar 3.reizi atsūtīja.
Pienāca termiņš saņemt - zvanu, lai noskaidrotu, kas par lietu. Man tiek nevērīgi paskaidrots, ka, ak, jā, zvanīšot viņi uz Itāliju, lai noskaidrotu. Saņemu atpakaļ zvanu no bēdīgi slavenā salona Natuzzi - kavēšoties par kādām 2 nedēļām. Bez īpašas atvainošanās. Jautāju par kompensāciju. Padomāšot. Atzvanīja - būšos kafijas automāts. Piegādāja pēc mēneša, bez kafijas automāta, paprasīja samaksu par piegādi - Ls 35 - un - ne to gultu, kuru pasūtīju!!!!
Ja nosauktu attieksmi no salona darbinieku puses visa šā darījuma sakarā par nevērīgu, nebūtu pateikusi neko. Tagad cīnos par naudas atmaksu.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes