Narvesen - Pastmarkas

Labdien! Lūdzu, darbinieku atlases procesā pārbaudiet, vai darbinieki zin, kuras valstis ir ES un kuras nē. Es pirku pastmarkas uz Krieviju, rezultātā, nevaru aizsūtīt vēstules, jo man pārdeva pastmarku, kuras cena ir piemērota vēstulēm uz ES valstīm. Paldies.

L

Komentāri (11)

Latviešu tautas 28.12.2014

Markas japerk Latvijas pastā neviss kaut kada Narvesenā...

Y YoYo 28.12.2014

Pats(pati) tak arī nezināt cik maksā šādi pakalpojumi, tad kā var prasīt lai to zin kioska darbinieks, kam ar pasta sūtīšanu ir tikai tik liels sakars kā pārdot markas un aploksnes.
Latvijas Pasta darbinieki ja gadījumā nezin no galvas var apskatīties kāda ir pasta sūtījumu cena uz jebkuru vietu pasaulē un attiecīgi to pateikt klientam.
Galu galā varējāt nepaslinkot un vismaz pazvanīt LV Pastam un noskaidrot cik maksā Jūsu sūtījums uz konkrēto Krievijas reģionu un tad doties uz Narvesenu pēc markām un nebūtu te jāsūdzās.

V VisumaCentrs 03.01.2015

Manuprāt, pārdevējam ir jāzin tas ko viņš pārdod. Piemēram, ja tirdzniecības vietā var iegādāties hotdogu ar sinepēm un/vai kečupu, tad pārdevējam šie abi ir jāatšķir vienu no otra. Tāpat arī ar pastmarkām, ja reiz tās var tur iegādāties, tad pārdevējus ir jāapmāca vai arī konkrētajā gadījumā, kad klients lūdz pastmarkas sūtījumam uz Krieviju, tad var arī laipni atbildēt, ka informāciju par sūtījumu izmaksām ir jāprecizē Latvijas Pastā, nevis vienkārši iedot kautkādas pastmarkas. Tomēr, zinot kā ir strādāt ar klientiem, saprotu, ka dažādi pārprtumi var rasties vienmēr, pat tad, ja pārdevējs ir ļoti zinošs.

Latviešu tautas 03.01.2015

VisumaCentrs! Pārdevējam NARVESENā NAV jazin cik maksa markas uz konkretu valsti! To jazin PIRCĒJAM! Varbut vel pateiksiet ka pārdevējam OBLIGATI jazin cik daudz pircējam japerk hotdogus, dzērienus un āvizes? Vot nevaru saprast: vai latvieši no piedzimšanas laika debili vai priekš viņiem ir speciālie kursi?

Nothing special!

V VisumaCentrs 04.01.2015

Vladlat, izskatās, ka Jums vēl ir tāls ceļš ejams līdz izcilai klientu apkalpošanai, tāpat arī man ir daudz ko mācīties, tomēr iesaku sākt ar pieklājību un pārlasiet vēlreiz ko komentējat. Lūk arī ir piemērs tam, ko rakstīju, ka dažādi cilvēki ne vienmēr spēj saprast viens otru, pat ja abi ir vienlīdzīgi, kā Jums patīk saukt, "debili" vai arī pretēji. Pēc Jūsu komentāra var spriest, ka nemēdzat iedziļināties tajā ko Jums saka, cerams, ka darbā ar klientiem nespriežat, neieklausoties klienta teiktajā. Apkalpojošajam personālam, diemžēl, ir jānes šī nasta - ir jāspēj pieklājīgi atbildēt uz klienta jautājumiem/lūgumiem. Knkrēti par pastmark;ām - var klientam tā arī pateikt, ka informācija par sūtījumu cenām ir jāprecizē pastā, nevis ignorēt to, ka klients lūdz pastmarkas sūtījumam uz Krieviju. Tomēr informācija sūdzībā ir ļoti minimāla, pieļauju, ka reālā situācija var būtiski atšķirties no tās ko šeit raksta.

T tasesmueses 07.04.2016

Pilnīgs kukū!! NAV tādas "Pastmarkas sūtījumam uz Krieviju" !!! Kapēc narvesena pardevejam būtu jāzin visas pasaules pasta tarifi???? turpretī jebkurš sūtījums atsķiras pec izmēriem, svara utt....

G ggggggggg 04.01.2015

---Vladlat - ...Vot nevaru saprast: vai latvieši no piedzimšanas laika debili vai priekš viņiem ir speciālie kursi? ---
To varētu drīzāk apjautāties par tādiem kā Tu. Vai no dzimšanas tik nekaunīgi vai speciāli jāmācās? Ir iespēja arī normāli paust savu viedokli, ja vien pats neesi ar kaut kaut kādiem traucējumiem vai debīls. Ja esi, tad atvaino, par tādiem nesmejas.

M margarīns 05.01.2015

Markas ir Latvijas Pasta pakalpojums. Tā kā viņi arī nosaka cik liela pasmarka, cik lielam, smagam sūtījumam uz kurieni sūtāma.
Kioskā nevar visu zināt. Tas pats atiecās uz ZZ, Okartēm un citiem. Kioskā pārdod kodu un nav jāzina kāds ir zvanu tarifs uz Krieviju, vai Ameriku.Cik tas maksās dienā, vai brīvdienās. Ja kaut ko pērkat, tad labāk ir pašam, pa priekšu noskaidrot ko.Un ne pie tantiņas kioskā, bet gan pie tiešā pakalpojuma sniedzēja.Pašu produktu vairs nav svarīgi kur iegādājas.Savādāk sanāk, ka iedod man to, nezin ko.Un tantiņa kioskā vainīga.

Minesota 05.01.2015

JA nemaldos, tad Narvesenā pārdod cigaretes un alkoholu. Un vai tad pārdevejam ir jāzina kāda kam ir garša un pēc cik litriem sit pa galvu? Un visi tie sūdi sintētiskās konfektes, arī jāpagaršo?

Latviešu tautas 05.01.2015

JA nemaldos, tad Narvesenā pārdod cigaretes un alkoholu. Un vai tad pārdevejam ir jāzina kāda kam ir garša un pēc cik litriem sit pa galvu? Un visi tie sūdi sintētiskās konfektes, arī jāpagaršo?

Latvietim obligati visu japagaršo! Un pirmkart - ciankāliju! Jūsu bijušam ministram "Nothing special!"

Pēc pedējam Saimes vēlēšanas rezultātem sapratu: latviešu debelizms tas ir audzināšanas rezultāts un riebiga mentalitāte!

V vampires 06.01.2015

Tiesi ta, ta ir latviesu mentalitate, but tizlam, pretigam citiem cilvekiem mieru nedodosam sudam.Pati esmu ar to saskarusies ne reizi vien.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes