www.sudzibas.lv Narvesen pārdevāju attieksme

Narvesen - pārdevāju attieksme

Ļoti kaitina Narvesen veikalos pārdevēju jautājumi, varbūt vēlos vēl kaut ko nopirkt!
Ja vēlētos, tad tā lieta tiktu pirkta!!!
Vakar mazliet pēc 17.00 pirku e-talonu u/v Centrs Narvesenā, pārdevēja acīmredzami nedzirdēja manu pirmo "nē" uz jautājumu, vai varbūt vēlos kādu šokolādīti? Uz otro tādu pašu jautājumu vienkārši neatbildēju un viņa man aizrādīja, ka vajagot atbildēt! Sasodīts! Kas viņa tāda, lai man aizrādītu!!!

BEIDZIET TERORIZĒT CILVĒKUS!!!

B

Komentāri (7)

T tu 21.06.2011

Tiešām blondā iedomīgā kaza:D

ā Āzis 21.06.2011

Nē, raibā kaza!

B Baņķieris 27.06.2011

Man arī šitas besī... Vēl trakāk drogās, kur papagaiļi, kas sēž kasēs drillē katram pircējam "dušas želeju nevēlaties?"

R Roberts 31.07.2011

Lohi, tas ir narvesen darbinieku pienākums piedāvāt vēl kko, nevis viņi paši izdomā prasīt!

I ines 03.09.2011

А меня бесит когда в магазинах подходят продавцы и навязывают свою помощь, пытаются всучить что то .

S santaniko 16.10.2011

Parasti tbildu "paldies, nē!" viņas dzird un liekas mierā... It kā jau reizēm kļūst viņu žēl, paši jau neizdomāja šo uzmākšanās politiku... taču vairāk mani kaitina banku stratēģija, kad tu ieej kaut vai pēc jaunas kodu kartes un tev mācas virsū ar saviem īpašajiem piedāvājumiem...

R Raitis 16.10.2011

Mana banka ir Hipotēku banka.Tur vispār ir iestājies sabrukums.Ne tik ka neviens neuzmācas, bet vispār nav kas apkalpo.Pēdējo reizi 40 min. gaidīju.Gandrīz kā padomju laikos. Pa visu klientu zāli viens darbinieks.Kaut kāds murgs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes