LV RU

Narvesen

Nav jeegas straadaat firmaa ''Saharova 1a'', kas piedaavaa darbu ''Narvesen'' veikalos un kioskos. peec 3 meeneshu paarbaudes laika izmetiis uz ielas, veel pieprasiis segt it kaa radushos zaudeejumus un nesamaxaas algu.straadaasiet kaa kretiini 7 dienas nedeeljaa, bet algas vietaa - ar kaaju pa pakalju. iipashi pretiigs veikals - centraalaas stacijas narvessens, kur veikala vadiitaaja ir neapmierinaata vecmeita vaardaa Baiba.

D

Komentāri (14)

I Ivars 24.04.2003

Vo pa narvesena veikaliem toch taisniiba - man ar taa bija - nostraadaaju 43 meeneshus a samaksaat man samaksaaja tikai par vienu i to galiigaas kapeikas.

A aivars 28.04.2003

nestraadaajiet narvesenaa

J jaanis 06.05.2003

tieshi taa katru meenesi maniaas paardeveeji jo visus atlaizj ne par ko un nesamaksaa

C churban 27.09.2004

Blat ja ze tebe skazal ispitatelnij srok 2 nedeli

A Aivars 30.06.2006

Tāpēc es domāju, kāpēc tur tik bieži mainās pārdevēji un lielākā daļa stāv ar šilti "māceklis"

K Kajsa 04.03.2007

Ir narvesenā pārbaudes laiks 3 mēneši, pati strādāju. mani gan neizmeta, es pēc 9 mēnešiem pati aizgāju, bet nu alga tur ir nožēlojama. Priekšnieks it kā bija smaidīgs un laipns, bet nu nelikās man sevišķi smuki, kad es tikko pēc operācijas atnākusi atnācu strādāt, bet viņam uz grīdas stāvēja aldara kastes ar alus pudelēm, viņš kā vīrietis varēja tās sanest pats noliktavā, jo šīs kastes atveda viņa maiņas laikā, bet nē viņš smaidīgi noskatījās kā es tās stiepju un pat nepiedāvājās palīdzēt, būtībā man jau nav grūti tās kastes pacelt, bet tajā reizē es biju tikko pēc operācija un kad es strādāju, savas maiņas laika darbu izdarīju nekad neatstāju savu darbu citiem, bet viņš strādāja par veikala vad''itāju un pārdevēju vienlaicīgi, jo grib ekonomēt uz 3. pārdevēju, uzgrūda mums savus neizpildītos pienākumus, par to jau mumsprotams neviens nemaksāja. UN alga ir max 130 lati pēc nodokļiem.

J Jānis 13.04.2007

Jā kādam rodas tāda nejēdzīga vēlme strādāt Narvesenā - uzrakstiet man uz [slēpt]@inbox.lv - es jums pastāstīšu kas jūs sagaida...

O olga 09.06.2008

ne nado suditj vse narveseni odinakogo!v kioskah obichno nachaljniki franchizniki i platjat kak hotjat, a vot v magazinah pod rukovodstvom samogo narvesena sovsem drugaja situacija
- skolko chasov ti rabotaesh, stolko deneg i poluchish..vedj pochasovaja oplata, rabotniki na polnuju stavku (5 dnej v ned. po 8 (!) chasov) poluchajut ne menjshe 250 na ruki, eto bez premij i oplachenogo transporta i t.d. v boljshinstve sluchaev sami rabotniki ne kompetentnije s ogromnimi ambicijami, nichego iz sebja ne predstovljajushije v etoj zhizni..tolko i mogut, chto pisatj takije sudziibi!

J Jana 10.06.2008

bet kā jūs tur STRĀDĀJAT????????? plaukti netīri, pannas kur cep desiņas netīras, piedrupušas, tur riebjas iekšā iet!!! Majoros nekad nav kafijas krūžu vāciņu...ļoti bieži nav ar ko cukuru samaisīt un vēl biežāk nav pat cukura!!! ja man ir jāgaida kamēr pārdevēji izpļāpāsies pa telefonu un tad kaut kad pievērsīsies man, tad par ko jums jamaksā alga?????
kāda ir attieksme pret pircēju???? pat suņiem tādā tonī un veidā desu nepiedāvā!!! tad arī nebrīnaties, ka jums nemaksā un vēl atlaiž nesamaksājot!!! jūs tak nestrādājat...aizejat nosēžat savas stundas, bet par sēdēšanu pat cietumā nemaksā!!!

T Tims 25.01.2009

Jana, par to, ka nav atbildīgi pārdevēji - tā jau ir veikala vadītāja nolaidība. kas attiecas uz netīrām pannām un plauktiem. Lielākoties pārdevēji strādā pa vienam un rindas arī nav mazās. Pa kuru laiku tad visu paspēt?
Es arī kādu laiku tur nostrādāju. Darbs nav viegls. Maiņas beigās, kad atnāk kārtējais ar visu neapmierinātais, kā Tu, smaidīt vairs nav spēka, kur nu vēl pacietības mierīgā tonī visu piedāvāt. Pārdevējs arī ir cilvēks - kā Tu pret viņu, tā viņš pret Tevi.
Pļāpāšana pa telefonu ir cita lieta - man arī viens otrs kolēģis bija tāda "centrāle". Tas nu nav normāli. Bet izlasot Tavu sūdzību, liekas [pārdevējam būtu lielākas tiesības sūdzēties par Tevi.
Tas ko narvesens mājas lapā publicējis, kā vienu dienu narvesenā, ne tuvu neatbilst tam, kāda tur ir ikdiena. Par sevi droši varu teikt, ka esmu cilvēks ar stipriem nerviem, bet pat man ir gadījies pāc viena otra klienta nolaist rokas un domāt, ka tūlīt padošos.
Kas attiecas uz tiem, kas uzskata, ka ja pārdevējs nevar smaidīt pat pēdējam kretīnam, tad viņam tādā darbā nav ko darīt... Es joprojām strādāju apkalpojošajā sfērā, bet nu jau citā iestādē. Kretīni joprojām nāk un iet. Tikai te jau tiek atzītas arī pārdevēja cilvēktiesības, tāpēc neredzu šajā portālā nevienu sūdzību par mūsu iestādi. Un nevis tāpēc, ka mēs iztaptu jebkuram klientam, bet tāpēc, ka ir atbalsts no priekšniecības un klientam tiek mierīgi paskaidrots, kāpēc ir gadījies šis vai tas.
Narvesens savus darbiniekus neciena, nav nekāda prieka tur strādāt, ja beigās tevi tik un tā izmetīs. Es aizgāju pēc savas vēlēšanās, bet zinu daudzus, kurus izmet tieši dēļ tā, ka firmai maksāt negribas - izmanto Tevi cik var un tad atrod iemeslu izmest
Strādāju es savas astoņas stundas bez otra pārdevēja - pieņemt preci, uzturēt visu kārtībā un vēl klientus apkalpot vienatnē nav iespējams. Atliek tikai parādīt, ka tiec galā kaut ar pusi no darbiem un strādāsi viens. Un tad nebrīnieties, ka pārdevējam nav laika visu sakopt un nav spēka uzsmaidīt pircējam...

C cina 30.11.2011

zog saku faktu

C cina 02.12.2011

Joprojam nav alga izmaksata. ilgi ilgi baro ar solijumiem

C cina 02.12.2011

Joprojam nav alga izmaksata. ilgi ilgi baro ar solijumiem

C cina 02.12.2011

Joprojam nav alga izmaksata. ilgi ilgi baro ar solijumiem

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes