Narvesen - apkalpošana
Šodien 29.05.10. pacietības mērs iepērkoties Narvesen veikalā pretī Bērnu bērnu pasaulei, ir zudis. Nesaprotu, ko domā Narvesen vadība, liekot pārdevējiet āžoties ar iekaltām frāzēm? Ja jau grib būt tik laipni un uzmācīgi, tad vismaz ar labiem nodomiem to jādara, nevis vēl naidīgās intonācijās jāatcērt pircējam! ja nemāk būt pieklājīgi, tad lai nemaz nemēģina par tādiem izlikties. Pretīgi klausīties uzmācīgos tekstiņus par kafijiņu, tējiņu un visādām citādām nevajadzīgām lietām. Kad stingri pārdevējai noteicu, ko man vajag, šī tādā intonācijā man uzrūca savu "Lūdzu! Visu labu!" un uzmeta uz letes manu pirkumu, ka secinājums ir tāds: Narvesenos vairs negribu ieprikties! Tā paša iemesla dēļ arī Drogās vairs neeju.
Komentāri (8)
Ja veel neesiet ieveerojis/usi, tad taa ir normaala prakse visos Narvesen veikalos, arii MCdonalds un citos uznjeemumos. Un par kompaanijas politiku nav iisti godiigi vainot paardeveeju. Kas attiecas uz konkreeto Narvesen bodiiti - laiku pa laikam sanaak tur iegriezties, vienmeer ir bijusi ljoti laipna apkalposhana un es nelecu no bikseem laukaa, ja man piedaavaa glaazi svaigi spiestas sulas vai kosljaajamo gumiju - vienmeer tachu var pateikt "Nee, paldies!"
...un vispār kas tā par modi ir piedāvat un "stumt" visādas nevajadzīgas reces. Ja man vajadzētu, es pati paņemtu! Klaja naudas sūkšana!! Ne visi var pateikt vārdu "Nē"
Ja te kādam problēmas ar nē pateikšanu un nu visiem jauzmanās ka nepiedāvā ko nevajadzīgu jo nevar taču atteikt:D:D:D
Nu ja protams, skatos tai vecajai galigi dzive neiet, nav ne naudas ne draugu, piekritu ka vienmer var pateikt ne paldies un uzsmaidit, bet ja staiga dusmigs un kaitini cilvekus tad to ari dabu atpakal, jo narvesena strada cilveki nevis roboti, ta ka lai turas Narvesen, un tadiem mulkiem vispar jaaizliedz tuvoties veikaliem jasaliek vinu bildes, ka staiga un dirš.
piekritu tiem kas aizstāv pārdevēju jo darba devējs liek piedavāt papildus preces jo ir cilvēki kuri piem. nezin par tādām precēm un ir protāms tie, kas nevar pateikt "nē". tas ir marketinga gajiens, tas ir normāli jo visi cenšas vairāk nopelnīt. Un pārdevējai par to maksa algu.
autoram vienkarši nervi ir vaji
Pirms pāris dienām iepirkos Bauskā narvesen-Elejas ielā, pārdevēja par akcijām neko nezināja teikt un uzlīmes nedeva, tikai kad paprasīju, tad vēl izbrīnījās un pateica;vai tad vajagot!Ļoti rupja apkalpošana!!!
Tieši par šī kioska pārdevējiem varu teikt labus vārdus.. Nekad nav gadījies, ka kāds man "uzrūktu" un vēl kko nobubinātu..
Ja vāji nervi, tad tupi mājās un laisti puķes :D