LV RU
www.sudzibas.lv Narvesen apkalpošana

Narvesen - apkalpošana

Šodien 29.05.10. pacietības mērs iepērkoties Narvesen veikalā pretī Bērnu bērnu pasaulei, ir zudis. Nesaprotu, ko domā Narvesen vadība, liekot pārdevējiet āžoties ar iekaltām frāzēm? Ja jau grib būt tik laipni un uzmācīgi, tad vismaz ar labiem nodomiem to jādara, nevis vēl naidīgās intonācijās jāatcērt pircējam! ja nemāk būt pieklājīgi, tad lai nemaz nemēģina par tādiem izlikties. Pretīgi klausīties uzmācīgos tekstiņus par kafijiņu, tējiņu un visādām citādām nevajadzīgām lietām. Kad stingri pārdevējai noteicu, ko man vajag, šī tādā intonācijā man uzrūca savu "Lūdzu! Visu labu!" un uzmeta uz letes manu pirkumu, ka secinājums ir tāds: Narvesenos vairs negribu ieprikties! Tā paša iemesla dēļ arī Drogās vairs neeju.

I

Komentāri (8)

K Kriss 29.05.2010

Ja veel neesiet ieveerojis/usi, tad taa ir normaala prakse visos Narvesen veikalos, arii MCdonalds un citos uznjeemumos. Un par kompaanijas politiku nav iisti godiigi vainot paardeveeju. Kas attiecas uz konkreeto Narvesen bodiiti - laiku pa laikam sanaak tur iegriezties, vienmeer ir bijusi ljoti laipna apkalposhana un es nelecu no bikseem laukaa, ja man piedaavaa glaazi svaigi spiestas sulas vai kosljaajamo gumiju - vienmeer tachu var pateikt "Nee, paldies!"

L Ligita 29.05.2010

...un vispār kas tā par modi ir piedāvat un "stumt" visādas nevajadzīgas reces. Ja man vajadzētu, es pati paņemtu! Klaja naudas sūkšana!! Ne visi var pateikt vārdu "Nē"

A Anna 30.05.2010

Ja te kādam problēmas ar nē pateikšanu un nu visiem jauzmanās ka nepiedāvā ko nevajadzīgu jo nevar taču atteikt:D:D:D

G Grina 30.05.2010

Nu ja protams, skatos tai vecajai galigi dzive neiet, nav ne naudas ne draugu, piekritu ka vienmer var pateikt ne paldies un uzsmaidit, bet ja staiga dusmigs un kaitini cilvekus tad to ari dabu atpakal, jo narvesena strada cilveki nevis roboti, ta ka lai turas Narvesen, un tadiem mulkiem vispar jaaizliedz tuvoties veikaliem jasaliek vinu bildes, ka staiga un dirš.

J jonne 31.05.2010

piekritu tiem kas aizstāv pārdevēju jo darba devējs liek piedavāt papildus preces jo ir cilvēki kuri piem. nezin par tādām precēm un ir protāms tie, kas nevar pateikt "nē". tas ir marketinga gajiens, tas ir normāli jo visi cenšas vairāk nopelnīt. Un pārdevējai par to maksa algu.

J jonne 31.05.2010

autoram vienkarši nervi ir vaji

S Signe 03.08.2010

Pirms pāris dienām iepirkos Bauskā narvesen-Elejas ielā, pārdevēja par akcijām neko nezināja teikt un uzlīmes nedeva, tikai kad paprasīju, tad vēl izbrīnījās un pateica;vai tad vajagot!Ļoti rupja apkalpošana!!!

L Liene 07.02.2011

Tieši par šī kioska pārdevējiem varu teikt labus vārdus.. Nekad nav gadījies, ka kāds man "uzrūktu" un vēl kko nobubinātu..
Ja vāji nervi, tad tupi mājās un laisti puķes :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes