N1 Home - Krāpšana
Labdien!
Esam veikuši 2 pasūtījumus kopā ar 8x ēdamistabas krēsliem (pasūtījumi veikti 25.08. un 31.08.) ar nedēļas starpību starp abie šiem pasūtījumam. Inernetveikalā netika norādīta informācija par krēslu nepieejamību, tie itkā esot noliktavā. Kad 19.09. uzrakstījām internetveikalam jautājumus par mūsu preču piegādi un informējām, ka ja mums prece tuvākajā laikā netiks piegādāta - prasīsim naudas atgreizšanu. Tajā pašā dienā veikala pārstāvji ar mums sazinājās informējot, ka mūsu krēsli tiek ražoti Polijā un 4-8 nedēļu laikā tie tiks piegādāti. Šobrīd ir rit 10. (67 dienas) un 11. (74) nedēļa abiem pasūtījiemiem un uz mūsu pirms vairākām dienām uzrakstīto e-pastu neviens nav sniedzis nekādu komentāru/atbildi, kurā mēs lūdzam sniegt informāciju, jo pēc pirmā e-pasta saņemšanas samierinājāmies un piekritām pagaidīt. Sōbrīd arī uz telefona zvaniem netiek reaģēts. Noteikti uzsāksim konsultācijas ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru, par korektākā risinājuma meklējumiem. Noteikti vairs neesam ieinteresēti sadarboties ar šo uzņēmumu un nerekomendējam arī citiem, ja nevēlas saskarties ar līdzīga rakstura problēmām. Šajā portālā atradu gandrīz identisku situāciju, kur sievietei ilgstoši netika piegādātas preces (ēdamgalds un ēdamgalda krēsli). Diemžēl mēs pirms iegādes nebijām iepazinušies ar šo sūdzību, kas būtu mums ietaupījusi laiku, nervus un pats svarīgākais - būtu tikuši pie kārotajām mēbelēm.
Komentāri (1)
Identiska situācija bija arī mums, pasūtījām galdu 29.06.25, protams katru nedēļu mums solīja, ka galds būs un "nākamnedēļ varēsiet to saņemt". Oktobrī sapratu, ka kaut kas nav labi, un būtu Jūs redzējuši manu seju, kad ieraudzīgu Google atsauksmes par šo uzņēmumu. Diemžēl neidomājos pirms pasūtījuma veikšanas apskatīties atsauksmes sūdzības.lv, jo google tās sāka parādīties tikai pēc mūsu pasūtījuma. Kā arī FACEBOOK zem katra publicētā posta viņiem ir pozitīvās atsauksmes no neeksistējošiem cilvēkiem, LŪDZU NEUZĶERTIES UZ TO! Man liekas pozitīvās atsaukmes vietnē sudzibas.lv zem komentāriem ir rakstījuši paši darbinieki, jo ir tās ir pārāk "nedabiskas".
Kopumā viss šis stāsts mums beidzās ar e-pastu, kurā tiek skaidri pateikts kādi panti likumā par "Patērētāju tiesību aizsardzību" tiek pārkāpti, kā arī e-pasta pielikumā tika pievienots iesniegums PTAC un kā adresāts pielikts gan N1 HOME, gan PTAC. Nauda tika aizskaitīta uzreiz, taču ļoti žēl cik daudza laika tika iztērēts klausoties darbinieku pasakas par piegādi "nākamnedēļ".
Lieki nepiebilst, ka uzņēmumam jau ir uzsākta liela, kā arī viņiem ir VID parāds, jo protams mūsu nauda tiek ielikta kabatā, nevis iegādājoties preces :). To visu var smuki redzēt Lursoftā un Firmas.lv