www.sudzibas.lv Muz Pro Pasūtījuma kavēšanās

Muz Pro - Pasūtījuma kavēšanās

Internetveikalā nopirku "Yamaha" somu digitālajām klavierēm. Pagaidām viss likās ok. Man pazvanīja no veikala un teica, ka prece būs atvesta uz viņu veikalu ceturtdien (iegādājos pirmdien) un viņi padošot ziņu, tiklīdz prece būs nogādāta veikalā. Ir piektdiena un es zvanu viņiem un prasu, kas ar preci. Viņi Saka ka ir aizkavēšanās un prece tiks piegādāta nākamās nedēļas nogalē. Ir tās nedēļas svētdiena un prece nav. Tagad ir jau otrdiena un esmu iegādājies citu somu no cita veikala. Pilnīgs sviests! Neprofesionāla attieksme pret darbu!

19.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Muz Pro Support Pārstāvja atbilde 27.05.2020

Labdien!
Preci Jūs rezervējāt mūsu internetveikalā ar lūgumu to saņemt Rīgas veikalā. Prece netika apmaksāta! Jūs tikāt informēts, ka prece atrodas Daugavpils veikalā un mēs to varēsim nogādāt Rīgas veikalā tikai nedēļas laikā. Ātrai preces piegādei, mēs piedāvājam kurjera pakalpojumus (Venipak, DPD) ar piegādi nākamajā darba dienā, par ko klients tiek informēts kā mutiski, tā arī noformējot pasūtījumu mūsu mājas lapā. Pēc nedēļas prece tika nogādāta Rīgas veikalā un klients tika informēts par tās pieejamību, taču atteicās to iegādāties.

Komentāri (2)

⛔️ 19.05.2020

Ja internetveikala domēns ir .eu , tas daudz ko pasaka par veikala līmeni

⛔️ 20.05.2020

Ar kuru galvu domā? Kāds var būt uzticības līmenis pret veikalu, kas nevar sev atļauties dotās valsts domēnu? Visbiežāk tie ir krūmu kantori, ar sliktu apgrozījumu. Un nedirs, ka pats tādos veikalos visu laiku iepērcies.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes