AtrisinātaMonacofit - Krāpšana

Vienu mēnesi pamēģināju šo programmu, par kuru samaksāju. Vairāk programmu neapmeklēju. Taču nejauši konstatēju, ka no konta automātiski tiek novilkta nauda bez manas ziņas, bez brīdinājuma.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 20.03.2020

Uzņēmuma Monacofit pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

L

Komentāri (16)

S Sofa112 29.05.2019

Arī man tāda pati situācija. Iegāju kontā un nesapratu, kāpēc man ir par 9.95 eur mazāk, ja neesmu 2 dienas iepirkusies. Izrādās, ka Monacofit jau kādu gadu automātiski atvelk naudu no mana konta. Arī gribēju patestēs VIENU mēnesi un reģistrējos. Pie reģistrācijas neatminos, ka būtu atļāvusi, ka man konstanti katru mēnesi no konta novelk naudu. Nekad uz tādu neparakstos. Iespējams, ka tas ir bijis sīkā drukā kaut kur, vai citur aprakstīts, bet uzskatu, ka Tam pie samaksāšanas brīža ir jābūt skaidri formulētam. Protams, arī es atzīstu savu vainu, ka neizlasīju visu par pakalpojumu. Nauda pazaudēta!

A ACB 12.06.2019

Konstatēju , ka MonacoFit regulāri noņem naudu no mana konta. Es arī laikam palaidu garām sīka drukā rakstīto tekstu. Kā var atteikties no viņu pakalpojumiem?

1 123uuu 05.07.2019

Man tā pati situācija. Vēlos rakstīt uz patērētāju tiesību aizsardzības centru.

1 123uuu 16.12.2019

Ir jāraksta, es dabūju savu naudu atpakaļ tikai, kad piedraudēju, ka rakstīšu sūdzību patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Jo nav grūti atrast kaudzi ar cilvēkiem, kam bijusi tā pati problēma.
Es pietam tiku pazemota gandrīz kā stulbene no viņu puses. Visas sarakstes ir saglabātas.

MonacoFit.com 29.07.2019

Sveiki!

Reģistrējoties programmas MonacoFit.com turpinājumam, Jūs iepazināties un apstiprinājāt savu piekrišanu programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz, ka pakalpojumam ir ikmēneša dalības maksa, kas tiek ieturēta vienu reizi 30 dienās, kamēr abonements netiek pārtraukts. Programmas lietošanas noteikumos tika minēts, kur, un kā, jebkurā brīdī šos maksājumus variet atslēgt. Abonementu jebkurā brīdī iespējams pārtraukt, ieejot savā profilā un apakšpusē nospiežot uz zaļas pogas "pārtraukt PRO abonementu".

I Imants Zeikars 10.02.2021

Kur to var atrast?

M Maira Maira 24.11.2021

Kur atrodama tā zaļā poga?!

L Linda Vanaga 11.08.2019

Pretīgi...pēc ilga laika uzzināju,ka arī man velk naudu nost katru mēnesi...kaut kā dīvaini,ka šādu informāciju tik viegli palaidu garām,nemūžam nebūtu piekritusi...biznes laikam.Diez kāpēc nevar izveidot tādu modeli,ka ja ej profilā un tas beidzas,tad piespied pogu,ka turpināsi,nevis pusgadu neieej profilā un tev par to atvelk.ļoti negodprātīga prakse,vēmiens nāk.

MonacoFit.com 16.12.2019

Sveiki!

Reģistrējoties programmas MonacoFit.com turpinājumam, Jūs iepazināties un apstiprinājāt savu piekrišanu programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz, ka pakalpojumam ir ikmēneša dalības maksa, kas tiek ieturēta vienu reizi 30 dienās, kamēr abonements netiek pārtraukts. Programmas lietošanas noteikumos tika minēts, kur, un kā, jebkurā brīdī šos maksājumus variet atslēgt. Abonementu jebkurā brīdī iespējams pārtraukt, ieejot savā profilā un apakšpusē nospiežot uz zaļas pogas "pārtraukt PRO abonementu".

I Ilze Sīpola 11.04.2021

Man pat profils nebija izveidots, kad jau novilka naudu... Kā tas iespējams, varat pārbaudīt [slēpt]@inbox.lv

A Anonīms7777 20.08.2019
Krāpšana

Uzņēmums izkrāpj naudu! Nekad tur nereģistrējieties! No mana konta bez darījuma veikšanas tika noņemts 9,95€
un uzņēmums atsakās atdot manu naudu!

T tievētāja 14.12.2019

Arī es iekritu. Tikai šomēnes ieraudzīju, ka rezervētajās summās parādās monacofit. Dažus mēnešus tur biju, pat kaut ko darīju, svaru pat samazināju. Rudenī izdzēsos, bet acīmredzot nenospiedu PĀRTRAUKT.Lai gan neesmu pāliecināta, ka nenospiedu. Super PAULAS NAUDAS SŪKNIS! Atliek tikai mācīties no kļūdām. Jau padomāju, diez vai es vienīgā. Visi jau arī neieraksta atsauksmes.

O Onkulis56 24.02.2020

Tas pats MonacoFit.com man lika samaksāt 9.95 eiro par piedalīšanos programmā un pēc tam sāka uzdot jautājumus par veselibas stāvokli utt.Godigi uz visiem jautājumiem atbildēju un saņēmu atbildi ka ,mana veselības stāvokļa dēļ , nav iespējama piedalīšanās programmā."Sazinieties ar konsultantu par naudas atgriešanu"... Konsultants strādā darba dienās no 10 līdz 17tiem.Pēc vairāku stundu "sarakstes"dabūju atbildi -"atsūtiet darba uzdevumu PDF formā"...atbilstoši noteikumiem.Pirms tam nekādas runas par noteikumiem nebija,ne ar lielo ,ne ar sīko druku.Tātad kārtējā krāpnieciskā firma,kas izdarīs visu lai cilvēks nesaņemtu savu naudu atpakaļ.Normāli būtu naudu prasīt pēc "aptaujas",tad nevajadzētu noņemties ar atgriešanu,bet viņi speciāli tā nedara.Ka tik klients samaksā un vēlāk saņemt atpakaļ naudu ir tik sarežģiti ka nospļausies un atstās to tai kompānijai.Blēži atkal uzdarbojas.

M mamma_un_meita 19.08.2021

Samaksājot 9.95 EUR, tiek iegūts nekvalitatīvs produkts. Katru dienu tiek piedāvāts atzīmēt savu svaru, taču nevar ievadīt ciparus aiz komata, t.i., sanāk, ka 70.6 vietā jāievada 71 kg? Nevar norādīt sākuma datumu, kad vēlaties uzsākt šo programmu (elementāri iepirkt vajadzīgos produktus uz nedēļu vai pārcelt uz pāris dienām slimības vai sliktas pašsajūtas dēļ). Tāda iespēja itkā tiek solīta, bet tikai Premium klientiem, kuri maksā 49.95 EUR... mēnesī. Arī kaloriju daudzums tiek slēpts. To sola parādīt, ja nopirksiet Premium. Nav skaidrs, kā tad īsti atteikties no pakalpojuma, lai katru mēnesi nauda automātiski netiktu noņemta no bankas konta.

M Megija Skrodere 14.04.2022

Monacofit programma parastā no Premium - ne ar ko neatšķiras, viss ir vienādi - ēšanas un treniņu programma ir vienāda. Naudas automātiska atvilkšana notiek pat pēc pakalpojuma atcelšanas. Programmā pēc vienīgās vietas kur atrodi atcelt pakalpojumu, pat izlecot apstiprinājuma logam ka pakalpojums ir atcelts un konts tiks dzēsts, tiek iekasēta nākamā mēneša maksa. Meiģinājumi to risināt ar konsultantu ir bezjēdzīgi. Pieprasījums par naudas atmaksu 14 dienas pēc samaksas , arī netiek pildīts. Viņu noteikumos ir minēta šāda opcija, nevis iespeja saņemt atmaksu pēc pirmā maksājuma bet pēc maksājuma.

M Megija Skrodere 14.04.2022

Intensīvi sazinoties ar firmu un norādot par visām nepilnībām majas lapā un radušos domstarpību, strīds tika atrisināts un nauda atgriezta.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes