LV RU

Mon Amour - Attieksme

Labdien! Man bija veikts pieraksts uz procedūru salonā Mon Amour Baznīcas ielā 35, Rīga 05.02.2020 plkst. 9.00. Ierados laicīgi, salons vēl nebija atvērts. Gaidīju līdz plkst 9.05. Salons vēl netika atvērts. Plkst. 9.06 zvanīju uz norādīto telefona numuru. Teicu, ka man bija pieraksts. Sākumā sazvanītā sieviete bija neizpratnē, kāds pieraksts. Tad atcerējās. Sāka skaidrot, ka žurnālā kaut kas sajucis. Un vai varam pierakstīties uz citu laiku. Vai šāda attieksme ir patīkama klientam? Ja kaut kāda iemesla pēc procedūru nevar veikt norunātā laikā, tad iepriekš pazvana un brīdina. Vai ne?

S

Komentāri (1)

N nika12345 19.06.2020

sanita12345, arī man bija tada pati situācija. Es ierados laicīgi, gaidīju 40 minūtes, pēc tam pie manis iznaca kundze un izbrinijas "kāds pieraksts? nav".

Turkey901, es pilnībā piekrītu, ka mēs visi esam cilvēki un viss var gadities.

Tomer uzskatu ka nakamiem klientiem un ipaši salona īpašniecei ir jāzin, ka tā ir diezgan nopietna problēma salonā: pierakstīšanas problēma.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes