Moller auto. - Krāpšana

Šā gada 2 maijā biju iegriezies Moller auto Krasta ielā 54. Nolūkoju automašīnu T-rock 2019g 2.0 tdi., vizuāli aplūkoju. Pādošanas speciālists vārdā Franko iedeva testa braucienu,apgalvojot,ka automašīna esot teicamā stāvoklī. Palūdzu auto pacelt uz pacēlāja lai apskatītu no apakšas.Atbildēja,ka neesot bīvas vietas un mašīna esot labā stāvoklī un pacelt to var citā dienā.Nešauboties par Franko vārdiem parakstīju dokumentu iemaksājot 250 euro rezervācijas naudu. Sāku nopietni kārtot līzinga darījumus. Nākamā dienā vēlreiz atnācu,atkal nebija iespējams apskatīt automašīnu no apakšas. Un Franko izteiktie vārdi izklausījās ,kā iestudēti. Man radās šaubas. Pārbaudīju auto DNA saitā kur konstatēju,ka auto priekšējais vāks ir bijis bojāts, 2 auto pults nestrādāja. Šo informāciju un daudzko citu tirdzniecības darbinieks bija noklusējis.Varbūt es kautko nesaprotu bet vai tad tirdzniecības darbiniekam nav jābūt godīgam attiecībā pret klientiem?Atnācu vēl pēc nedēlas,biju neapmierināts ar tādu uzvedību un pieprasīju naudu atpakaļ,tā kā citi risinājumi man netika piedāvāti.Atbildēja,ka naudu neatgriezīšot, varot dot 6 mēnešu garantiju.Tas man apmierināja. Bet izrādījās tie bija meli . Tad10.05.25 azrakstīju uz moller auto vēstuli. Pagājis vairāk par mēnesi,joprojām nav atbildes.Interasanti, ka tāds uzņēmums,kā Moller auto var tik zemu krist,ka dēļ 250 eiro ir gatavs bojāt savu reputāciju. Aicinu cilvēkiem būt uzmanīgākiem pret šo uzņēmunu.

A

Komentāri (6)

Bóbr Kurwa 3 st atpakaļ

Jūsu pieredze ar Møller Auto ir ļoti satraucoša un diemžēl nav unikāla – līdzīgas s*dzības par automašīnu pārdošanu bez pilnīgas informācijas un ignorētiem klientu jautājumiem nav retums arī pie lieliem auto dīleriem. Jūs pamatoti jūtaties apkrāpts.

Lūk, strukturēts un korekti uzrakstīts s*dzības teksts, ko varat iesniegt:

S*dzība par maldinošu informāciju un neatgrieztu rezervācijas maksu – Møller Auto, Krasta iela 54

2025ю gada 2. maijā ierados Møller Auto tirdzniecības vietā Krasta ielā 54, Rīgā, kur aplūkoju automašīnu Volkswagen T-Roc 2.0 TDI, 2019. gada izlaidums. Pārdošanas speciālists vārdā Franko apgalvoja, ka automašīna ir teicamā stāvoklī un piedāvāja testa braucienu. Lūdzot iespēju automašīnu pacelt uz pacēlāja, lai pārbaudītu tās tehnisko stāvokli no apakšas, man tika atteikts, norādot, ka neesot brīvu vietu un to iespējams izdarīt tikai citā dienā.

Paļaujoties uz pārdevēja mutiskajiem apgalvojumiem par auto stāvokli, es iemaksāju 250 EUR rezervācijas maksu un sāku kārtot dokumentus līzingam. Nākamajā dienā atgriezos, vēlreiz lūdzot pacelt automašīnu, bet saņēmu līdzīgu atrunu. Tajā brīdī man radās šaubas par pārdevēja godīgumu.

Veicu pārbaudi vietnē autoDNA, kur atklāju, ka:

automašīnas priekšējais vāks ir bijis bojāts,

viena no divām atslēgām nedarbojas,

un vairākas citas detaļas, par kurām pārdevējs bija noklusējis.

Pēc šiem atklājumiem atteicos no pirkuma un pieprasīju atgriezt rezervācijas maksu. Tā vietā man tika piedāvāta 6 mēnešu garantija, kas vēlāk izrādījās nepatiess solījums. 2025. gada 10. maijā nosūtīju sūdzību uz Møller Auto e-pastu, taču līdz šai dienai (jau vairāk nekā mēnesis) neesmu saņēmis nekādu atbildi.

Uzskatu, ka šāda rīcība no atzīta auto dīlera ir klaja klientu maldināšana, informācijas slēpšana un reputācijai kaitējoša prakse. Es aicinu citus klientus būt ļoti uzmanīgiem, izvēloties sadarboties ar šo uzņēmumu, kā arī rūpīgi pārbaudīt automašīnas vēsturi un tehnisko stāvokli pirms rezervācijas maksas iemaksas.

Pieprasu:

rezervācijas maksas (250 EUR) atgriešanu, ņemot vērā, ka darījums nav noslēgts, un pārdevējs sniedza nepatiesu un nepilnīgu informāciju.

oficiālu atbildi uz manu sūdzību.

Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[kontaktinformācija]

Bóbr Kurwa 2 st atpakaļ

Ja mani padomi palīdzēs atrisināt problēmu, neatteikšos no pateicības alus bundžiņas veidā – paypal.me/BobrSudzibas

Hortenzija.antitrollis 2 st atpakaļ

BU dilda derēs?

Bóbr Kurwa 3 st atpakaļ

Ko vēl varat darīt:

Nosūtīt šo s*dzību uz PTAC (https://www.ptac.gov.lv) – viņi izskata šāda veida strīdus.

Publicēt šo s*dzību arī Trustpilot, Google atsauksmēs vai Facebook grupās, lai citi potenciālie klienti būtu informēti.

Saglabāt visus pierādījumus (e-pastus, maksājumu čeku, saraksti).

Hortenzija.antitrollis 2 st atpakaļ

Tu esi mākslīgais intelekts?

Good Intentions 1 st atpakaļ

@Bóbr Kurwa Priekš kam sevi japluso 7 reizes?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes