www.sudzibas.lv Moduls1 Slikts serviss un attieksme pret klientiem

Moduls1 - Slikts serviss un attieksme pret klientiem

Moduls1 darbinieki neatbild uz klientu jautājumiem. Acīmredzot ņirgājas par klientiem. Uz elementāru jautājumu, kad pieslēgs apkuri, viņi nezinot. Priekš kam tā govs tur sēž pie telefona ja nespēj atbildēt. Tas nav normāli, kad dzīvoklī ir 14 grādi.

Komentāri (1)

B BērziņšMaaris 13.10.2022

Jā, ticiet man, Ludmila Lāce-Paula ir īpaša maita. Labāk ejiet prom no Modulis 1, Mēs no Modulis 1 pārgājām uz DzĪKS ''Staburags'', pavisam cita attieksme, laipns priekšsēdētājs, atsaucīgi darbinieki, ir piekļuve un droši var apskatīties mājas lietu, ne RNP, nevienā namu pārvaldē tā nav. DzĪKS ''Staburags'' tiešām ir labs kooperatīvs, zemi komunālie rēķini un viszemākā apsaimniekošanas maksa par kvadrātmetru. Nešmauc cilvēkus un bija ievērojami zemāki rēķini jau pirmajā mēnesī. Rūpējās par savām mājām un iedzīvotājiem. Palīdz arī mazturīgiem pensionāriem un invalīdiem ar santehnikas pakalpojumiem, neņem par to naudu, ja kaut kas ir jāmaina dzīvokļa īpašumā, piemēram, kas vairs nav kooperatīva atbildība, bet jau dzīvokļa īpašnieka. Pozitīva attieksme tikai un vienīgi. Slimai kaimiņienei nomainīja tualetes podu un nepaprasīja ne centa no pensionāres ne par podu, ne par santehniķa darbu. Super. Vienmēr palīdzēs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes