LV RU

Modulis 1 SIA - Bezkaunība

Modulis 1 sia izveidoja virtuālo kabinetu, lai klienti varētu iesniegt ūdens skaitītāju rādījumus. Protams, tas tak ērtāk iesniegt neizejot no mājām, tad es arī viens no pirmajiem to izmēģināju, bet nez kāpēc karstā ūdens skaitītāja rādījums vēlāk pārtapa lielāks, kā rezultātā man rēķinā pielika klāt samaksai 40 eur par nepatērētu ūdeni. Tā kā dzīvoklī neviens nedzīvo, pie nākamā iesniegtā skaitītāja nodošanas uzrakstīju reālo patērēto daudzumu un informāciju, ka kļūda radās virtuālajā kabinetā, lūdzu izlabot. Tā es rakstīju gandrīz gadu, bet nekādas reakcijas, pa to laiku, tā kā šo starpību nemaksāju, man vēl pierēķināja nokavējuma naudu gandrīz tik pat lielu. Tad aizgāju uz viņu biroju un visu izstāstīju, teica izlabos, atkal nekā, pēc vairākiem mēnešiem atkal paviesojos birojā. Rezultātā atkal atnāca rēķins ar nokavējuma procentiem par karsto ūdeni, kuru neesmu tērējis, bet par kuru man liek maksāt avansā, un par avansu vēl uzrēķina nokavējuma procentus? !
Kas uzrauga šādus komunālo pakalpojumu sniedzējus? Kam sūdzēties? Plēš nenormālu naudu par apsaimniekošanu (40 eur par 2 istabu dzīvokli) , bet nevar atrisināt pat elementāras kļūdas.

D

Komentāri (1)

M mango123 12.04.2021

Drīzāk Jūs neesat nodevuši skaitītāju rādījumus laicīgi. Bet par gadu Jūs nedomājāt iegriezties šīs kompānījas birojā vai pazvanīt ?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes