Mobilemonsters - Remonts

Tātad aiznesa telefonu ar tādu vainu, ka vajadzēja apmainīt ligzdu. Tajā spraužas austiņas, usb un lādētājs.

Uz kvīts uzpieda, ka maksa ir 13, 90ls.

Labi, gāja pakaļ telefonam. Pateica, ka austiņas sataisīt nevarēja.

Tātad tagad tajā ligzdā darbojas tikai usb un lādētājs. Piedevām bij jāmaksā tie paši 13, 90ls. Bet par ko? Par to, ka visu nesataisija? Manuprāt, cenai līdz ar to bij jāmainās.

Čekā, protams, iesita 14ls un tos 10sant. Pat neizdeva bērnam.
Un ja tagad tā pati ligzda arī ir nekvalatatīva? Tad nāksies vien ar to samierināties, jo pierādīt nevarēšu, ja viņa man tūliņ pat saplīsīs, jo uz kvīts nav dota remonta garantija.
Būtu es pati gājusi pakaļ, tad nu tiešām saceltu traci.

C

Komentāri (3)

I Igors 03.10.2010

Labdien!

Izlasīju Jūsu sūdzibu un vēlos atvainoties Jums par lieki paņemtajiem 10 santīmiem, kā arī paskaidrot par ladētāja konektora maiņu. Lieta tāda, ka Samsung markas telefonem šis konektors ir pielodēts pie 20-25 kontaktiem, kuri atrodas viens no otra 0.2-0.4 mm attālumā. Momentā, kad telefons vairs nelādējās, tam nestrādā usb, austiņas - lūzt nevis konektors, bet gan atraujas savienojums starp konektoru un galveno plati. Šajā brīdī no galvenās plates nolūzt metāla gabaliņš un tas paliek uz atrautā konektora. Tas nozīmē to, ka tad, kad uzstādam jaunu konektoru, to nav kur pielodēt.Mēs vienmēr brīdinam klientus, ka remonta rezultātā var gadīties, ka var salabot tikai lādētājfunkciju, bet austiņas un USB - nevienmēr, jo tas nav atkarīgs no mums - kādā veidā Jūsu telefonā nolūzuši konektora kontakti.
Uz kvīts par remontu, otrajā pusē atrodas arī garantijas nosacījumi, kuri ir īpaši piemēroti, lai Jūs varētu pārliecināties par telefona darbaspēju pēc remonta, kā arī iespēja atnest telefonu uz darbnīcu atpakaļ, ja remonts Jūs neapmierināja. Pats galvenais šajā situācijā ir tas, ka ne visas darbnīcas var salabot šāda veida telefona defektu, taču mēs visiem iespējāmiem veidiem cenšamies palīdzēt saviem klientiem. Ja Jūs vēl joprojām esat neapmierināti ar mūsu sniegtajiem pakalpojumiem, Jūs varat atnākt pie mums un mēs atgriezīsim Jums pilnu naudas summu, ko iztērējāt remontam.
Vēlreiz atvainojiet!
MobileMonsters direktors

C Ciepa 16.10.2010

Jā, tikai, diemžēl, netika pazvanīts un paziņots par to, ka nedarbosies austiņas un kā izrādās arī usb.

Z Zinātājs 22.03.2011

Jā, Čiepiņ, un vēl gribēji, lai mājās atnāk un uz ceļiem atvainojas, ka jūsu šmurguļa salauzto mobilo diemžēl neviens uz pasaules vairs nesataisīs un 10 santīmus uz samta spilventiņa pasniedz.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes