www.sudzibas.lv MMK Serviss Slikts serviss, nekvalitatīva apkalpošana

MMK Serviss - Slikts serviss, nekvalitatīva apkalpošana

Šogad nolēmu savam auto iegādāties ziemas riepas pie MMK. Riepas pasūtijām. Nolēmām izmantot arī montāžas pakalpojumu.
Aizbraucam. Samaksājam. Riepas fiksi uzliek. Viss skaisti.
Darba nedeļa noslēdzas. Jaizbrauc no pilsētas. Izbraucot uz Vidzemes šosejas konstatēju,ka mašīna vibrē, Līdzīgi kā tad kad pilni diski ar sniegu.
Protams sazinamies ar MMK. Dodamies pārbalancēt riepas. Nosēžam 3h. Pārbalancē riepas.
Viss skaisti. Izbraucam uzreiz pa apvadceļu kur atļautais 120 km/h . Mašīna joprojām vibrē. Riepas pārpumpētas. 2,0 vietā iepūsts 2,5. Pie tam visos 4 ratos. Mehāniķi un citi ar šo sfēru saistīti cilvēki zin, ka riepām atmosfēras norādītas vainu durvju ailē, vai uz vāka kuru atveram uzpidot savu auto ar degvielu. Es kā sieviete to zinu, ka ja atšķiras riepu platumi ( priekšā un aizmugurē) nevar visās riepās pildīt vienādu spiedienu. Tas var izraisīt tehniskus bojājumus ar krietni lielāku rēķinu servisā...
Nākamajā dienā vīrs devās uz šo iestādi apspriest variantus. Jo nauda ir samaksāta, bet auto vibrē kā negudrs joprojām. Konstatējām, ka otrajā balansēšanas reizē, meistars neatgrieza garantijas talonu. To vīrs kopā ar darbinieku gāja meklēt meistara miskastē.
Tika norunāts datums un laiks, kad tiks veikta kārtējā balancēšana.
Aizbraucam. Gaidam 30 minūtes līdz kāds beidzot paņems mūsu auto.
Auto paņem tas pats meistars, kas izmeta mūsu talonu miskastē ( Nav ne jausmas speciāli vai nē)
Meistars saka, ka riepām viss sliti. Viņas deformētas. ( Pirms 2 dienām, šis meistars neredzēja vai negribēja redzet ka riepas ir slktas? Vai talons nonāca miskastē tādēļ, ka riepas bija sliktas?) Tie ir neatbildētie jautājumi...
Tālākā darbība... Uzlikt to pašu komplektu. Jaunu. Tās arī esot deformētas.
Komentārs no fantastiskā meistara.. Tas ir lēts ķīnietis, loģiski, ka viņš ir slikts. Ko Jūs tirgojat sliktu preci, kā labu un lietojamu?
Finālā.. Veicām piemaksu, un nopirkām citu riepu komplektu.
Klausījos, kā meistars sūdzas, ka jāsēž ilgi. Ka bija jābūt jau mājās utt. Jā, dārgais cilvēk... Tu būtu mājās, ja jau otrajā reizē būtu man darījis zināmu, ka šī riepu parodija man neder... Ka viņa no nepareizas uzglabāšanas čupā, Jūsu noliktavā ir deformēta... Šausmas... Nē, vajadzēja izbojāt 2 dienas.. Lai atzītu, ka riepa ir slikta.. Esmu nikna... Pazaudēts laiks. Meistars arī pēc Vīra komentāra par atmosfērām riepās, tāpat sapūta visās 4 riepās 2,5.. Nu kā pret sienu... Nekad vairs nebraukšu. Dod Dievs, lai nokalpo labi pa šitādu ņemšanos... Džipus viņi nemāk nobalancēt. Lielo auto īpašnieki, Nebrauciet.. Nav tā laika vērts...

31.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus