Mēness Aptieka - Slikts serviss

Sveicināti .
Trešo reizi gada laikā paliku neapmierināta ar farmaceitu darbu Mēness aptiekā 172, Aizkrauklē, Lāčplēša ielā 5.
Šodien , 16. oktobrī farmaceite Novikova blakus telpā dzerot kafiju skaļi risināja privātas telefona sarunas, kamēr farmaceite Eglīte uzspēlēti lēni apkalpoja kādu pensionārīti. Uz manu lūgumu , ka steidzos, Eglīte centās strādāt vēl mākslīgi lēnāk (videonovērošanā, cerams , redzams), bet Novikova izlīda no blakustelpas tikai tad, kad es biju apkalpota. Kad ienāca nākošais klients (vienatnē , tāpat kā es).
Tad kāpēc Novikova nevarēja izlīst ātrāk izdzirdot, ka es steidzos? (Mani gaidīja cilvēks )
Kāpēc Eglīte strādāja tik uzsvērti lēni? Vai viņa lieto kādas vielas?
Šo pašu atradīsiet portālā sudzibas.lv
Jo tā bija nevis pirmā , bet kārtējā pieredze.
​​​​​​​Jaunatvērtajā lielajā Mēness aptiekā pie Aizkraukles slimnīcas ir normāli, kvalificēti farmaceiti ar adekvātām un konkurētspējīgām saskarsmes spējām ar klientu!

17.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (1)

G Ghost man 17.10.2023

tie vārdi ''es steidzos'' bieži apkalpošanas jomā skan, daudz pat vairs neņem vērā, ja steidzies tad kāpēc tikai tagad ej un vēl lepni paziņo. Jā nebija forši no otras puses tik skaļai būt, bet tu nevari sagaidīt lai beidz apkalpot gados vecu cilvēku tikai ''jo tu steidzies''

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes