Meness aptieka Nīcgales 2 Rīga - Necieņīga attieksmē pret pensionāriem
Sastapamies ar necienīgo un rupjo attieksmi pret pircēju, no Nīcgales2 Mēness aptiekas darbinieces Marijas Romanovas puses. Romanova atteicās apmainīt tikko nopirktas zālēs uz citām gados vecākai pensionārei, motivējot ar to ka ja jūs apmaksājāt, tad ņemiet to pašu un ejiet ārā.Pazemojoši uzvedās, neņemot vērā to ka ar pensionāres apkalpošana nebija pabeigta, Romanova no rindas sauca citus pircējus un cenšās visādi rādīt ka pensionare viņu nemaz neinteresē,tā ir viņai tukša vieta, un beigās faktiski izmeta ārā pa logu čekus un zāles,kuri ne sevišķi bija derīgi,bet apmaksāti un kurus pensionāre vēlējās, pat neņemot rokās ,apmainīt uz citām.Tādu pazemojošu attieksmi pret pircējiem un rupjo apkalpošanu šajā aptiekā mēs nekad neesam redzējuši,un skaidrs ka Meness aptiekas darbiniece Marija Romanova nevar strādāt slimo cilvēku apkalpošanas sfērā.Vēlamies pabrīdināt Mēnes aptiekas Nīcgales 2 apmeklētājus, ja jūs tiksiet pie tas darbinieces, tad jūs arī var sagaidīt pazemojums un necienīga un rupja attieksme no darbinieces M.Romanovas.
Komentāri (4)
medikamentus nemaina
Zāles nemaina, ja tos ir nopircis un izgājis no aptiekas, bet šajā gadījumā zāles pat nebija izdotas pircējai rokās , bija tikai apmaksātās, un arī anulēt pirkumu arī bija atteikts,
Vai farmaceite izsniedza nepareizās zāles? Ja nē, tad nav nekāda pamata tās mainīt.
Ko nozīmē nepareizas?Runa iet par bezrecepšu zālēm. Aptiekas darbiniece nemaz nepaskaidroja pircējai visas pirkuma iespējas un zāļu variantus ,Pircēja pati uzsvēra ka iepriekš apmaksātās zāles viņai ne īsti der, jo arī ir citas ,kuras labāk palīdzēs, darbiniece tikai ātri paņēma apmaksu un visādi nepieklājīgā veidā mēģināja tikt vaļā no pircējas, par to arī iet runa.