www.sudzibas.lv MemberShop Slikts serviss, nekvalitatīva prece.

Membershop - Slikts serviss, nekvalitatīva prece.

Diemžēl arī es esmu saskārusies ar problēmu, kā dažās sūdzības iepriekš par servisa un preces kvalitāti. Tātad aptuveni pirms septiņiem mēnešiem draugs uz Ziemassvēkiem uzdāvināja Guess pulksteni, kas tika iegādāts mājaslapā Membershop.lv (~150 EUR vērtībā, cena tāpat kā veikalā Laiks Alfā uz atlaidēm) . Pēc 7 mēnešiem pulksteņa mehānisms apstājās, kā pirmo izdomājām, ka iespējams baterija ir nokalpojusi savu laiku un, ka tā jānomaina. Iegādājāmies jaunu bateriju, taču pulkstenis nesāka darboties. Tad nu daudz nedomājot izdomājām sūtīt uz garantijas servisu, lai tiek skaidrībā vai problēma ir ar bateriju vai arī problēma ir pašā pulksteņa mehānismā. (Piebildīšu, ka pulkstenis tika SAUDZĪGI lietots, nepiedzīvoja NEVIENU peldi ūdenī, kā arī NETIKA dauzīts vai arī pakļauts kāda veida lietošanai, kas neatbilstu noteikumiem).
Tad nu 1) Sazinājāmies ar membershop klientu servisu vai kā nu viņi to dēvē un diemžēl meiteneI jau pirmajā brīdī nebija ne nojausmas kā risināt šo problēma un teica, ka viņai ir nepieciešams sazināties ar kolēģi un dažu dienu laikā atzvanīs;
2) Tad nu beidzot pēc aptuveni 2 dienām novienojāmies, ka kurjers atbrauks pakaļ pulkstenim un tas dosies uz garantijas servisu;
3) Pacietīgi ar draugu gaidām 2 nedēļas, taču paši ziņu nedod, tad nu zvanam paši;
4) Nākamajā momentā nezinām smieties vai raudāt, taču 2 nedēļas pulkstenis ir nostāvējis viņu kantorī un līdz servisam nav nemaz ticis un meitene pie telefona tik nosaka: Jūsu pulkstenis tika nosūtīts mums attaisīts, tas ir, aizmugurējais vāciņš nebija kārtīgi uzlikts un garantijas serviss nedarbojas. (Jā, mainot bateriju neuzlikām atpakaļ vāciņu, jo to bija diez gan grūti uzlikt un tas bija jādara ar spēku, tādēļ nodomājām, ka labāk ar barbariskām metodēm to nedarīsim un labāk uzticēsim profesionālim, lai kaut ko nesabojātu). 1) JĀPIEMIN, KA PIE GARANTIJAS NOTEIKUMIEM ES NEKUR NEATRADU TĀDU PUNKTU, KA TĀDOS GADĪJUMOS GARANTIJAS SERVISS NEDARBOJAS, ja būtu zinājusi, būtu vāciņu uzlikusi. 2) KĀPĒC UZREIZ NEVARĒJA ATZVANĪT, KONSTATĒJOT, JA PULKSTEŅA VĀCIŅŠ IR ATTAISĪS, TAD GARANTIJAS SERVISS NEDARBOSIES UN NEKAS NETIKS DARĪTS. (ja pati nebūtu piezvanījusi, tad arī pēc mēneša tas pulkstenis tik krātu kādā noliktavā putekļus)
5) Labi uzklausījuši, ka garantijas serviss nedarbosies, tad seko piebilde, ka pulksteņa mehānisma remonts būs 45 EUR, bet kā viņi var zināt, ka problēma vispār ir mehānismā, ja TAS PAT VĒL PĒC 2 NEDĒĻĀM NAV BIJIS MEISTARA APSKATEI. Iespējams, ka tikai baterija nebija īstā un jānomaina. Un šo pašu jautājumu uzdeva draugs klientu servisa sievietei, kā arī, ja tik svarīgi, ka pulksteņa vāciņš būtu uzlikts, tad varējām vēl reiz sūtīt aiztaisītu, uz ko KLIENTU SERVISA DARBINIECE TIKAI PASMĒJĀS.
6) Tad nu jau vairāk kā pēc 2 nedēļām, pieprasījām, lai pulksteni vienkārši sūta atpakaļ, jo:
# Roka vairs neceļas ilgāk gaidīt un sazin pēc, cik ilga laika vēl to pulksteni dabūs, tad jau labāk aiznest pie meistara, kas to izdarīs daudzas reizes ātrāk.
# Nav uzticība, ka šis "garantijas serviss" man nesamelo un neatsūta absurdu rēķinu (piemēram, nekas nav labots vai arī beigās kļūda nav mehānismā, bet vienkārši baterijā);
Jāpiemin,ka vēl nezinu, pēc cik ilga laika viņi pulksteni man atsūtītu, un katrā ziņā šai iestādei NAV normāla garantijas servisa, principā varat uz tādu necerēt un vienmēr atradīs vainu, ko novelt uz klientu.
Mans ieteikums: Labāk pērciet pulksteņus veikalā, kaut vai Laiks.lv (tc Alfa, Galerija Centrs) vai kādā citā veikalā, kas NAV INTERNETVEIKALS, kur preci var nopirkt aci pret aci, kā arī konflikta situācijas iespējams risināt tieši.
PIELIKUMĀ BILDES AR PULKSTENI, KĀDĀ STĀVOKLĪ UN KOMPLEKTĀCIJĀ TAS TIKA AIZSŪTĪTS. Bildes uzņemtas 2 h pirms kurjers to savāca.

L

Komentāri (1)

L Līga Skujāne 19.12.2017

Cik pazīstama situācija. Es iegādājos šai pašā veikalā Tommy Hilfiger pulksteni. Pēc 5 mēnešu nēsāšanas siksniņas mēlīte nolūza. Kad aizsūtīju viņiem foto un jautājumu kā man rīkoties, jo ir nepieciešams garantijas remonts, man tika atsūtīta atbilde, ka garantija darbojas tikai uz pulksteņa mehānismu. Tagad pulkstenis stāv un krāj putekļus, jo nezinu ko ar to iesākt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes