www.sudzibas.lv MemberShop Slikts serviss

Membershop - Slikts serviss

No membershop tika pasūtīta panna kā dāvana cilvēkam. Atverot pannas iepakojumu, izrādījās, ka tā ir brāķēta (deformēts sāns, nav apaļa forma) . Iesniedzu atgriešanas formu, bet pirms sūtīšanas zvanīju uz info tālruni, lai noskaidrotu par piegādes izmaksām. Info tālrunī minēja, ka jānosūta bildes, lai novērtētu vai prece ir brāķis, bet uz jautājumu par pannas sūtīšanu atpakaļ teica, ka šo info man pateikšot pēc bilžu nosūtīšanas.
Pēc pāris dienām atnāca vēstule, ka panna tiešām ir brāķis un membershop atsūtīšot jaunu pannu vietā. Nekas cits netika minēts. Pēc nedēļas viņiem rakstīju, lai noskaidrotu kādā procesā ir panna uz ko viņi atbildēja, ka viņiem nepieciešama mana kontaktinformācija (tas nozīmē, ka viņi pannu nebūtu man sūtījuši, kamēr nebūtu pati viņiem uzrakstījusi) . Pēc info nodošanas, viņi man atbildēja, ka tālāk pasūtījums nodots piegādes daļai. Atkal pēc pāris dienām membershop raksta, ka nav saņēmuši veco pannu vietā, tādēļ jaunu pannu es nesaņemšot. Gribu pieminēt, ka nevienā vēstulē netika minēts par to, ka brāķētā panna ir jāatgriež, līdz ar to tā tika atdota labdarībai.
Principā cilvēks palika bez dāvanas un es bez nerviem, jo komunikācijas stils membershop ir zemā līmenī. Šis bija pirmais un pēdējais pirkums šajā veikalā.

19.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Komentāri (1)

G Govjzems 19.07.2022

Gribu pieminēt, ka nevienā vēstulē netika minēts par to, ka brāķētā panna ir jāatgriež, līdz ar to tā tika atdota labdarībai🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
Frīks kas frīks!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes