www.sudzibas.lv MemberShop Neprofesionāla, necienīga attieksme, prece ar defektu

Membershop - Neprofesionāla, necienīga attieksme, prece ar defektu

Vēlos dalīties ar savu iepirkšanās pieredzi interneta vietnē “Membershop.lv” un “UAB Baltijos didmena” attieksmi pret klientiem. Īsumā:
Vietnē pasūtīju pulksteni no ražotāja “andreas osten”, saņemot preci un atverot iepakojumu kostatēju, ka pulkstenim ir lauzta detaļa, kas ļauj uzstatīt pulksteņa rādītājus (crown) , tādējādi pulksteņa galvenā pamatfunkcija nebija realizējama. Pusstundas laikā tika uzņemtas fotogrāfijas, dažas stundas vēlāk pārdevējs par to tika informēts rakstiski, paužot vēlmi atgriezt iztērēto naudu vai saņemt līdzvērtīgu preci. Pēc pāris dienām ar mani telefoniski sazinājām klientu atbalsta darbiniece, paziņojot, ka pulkstenim jāveic ekspertīze/remonts, tādēļ piecu dienu laikā no saņemšanas brīža nosūtīju preci atpakaļ. Naivi cerot uz pozitīvu iznākumu un cilvēcīgu attieksmi, klusi nogaidīju likumiskās 14 dienas, bet kad atbilde nav sekojusi atkārtoti vērsos pie pārdevēja, kura atbilde bija šāda “labdien!
Saņēmām informāciju par to, ka pulkstenis jau ir mēģināts labot. Tāpēc pieņemt to nevaram un sūtīsim jums atpakaļ.
Lūdzam precizēt adresi”, uz ko sāku zvanīt uz mājaslapā norādīto numuru. Īsumā, sniegt loģisku paskaidrojumu tam kā, viņuprāt, ir iespējams salauzt pulksteni un veikt tā remontu tik īsā laika periodā un kādēļ tas būtu nepieciešams, ja pulkstenim ir garantija darbiniece nav spējusi, lūgums nosūtīt aktu par ekspertīzes veikšanu tika noraidīts, sarunas rezultātā man tika izteikts lūgums sniegt laiku situācija izskatīšanai. Nesniedzot nekādu papildus informāciju dažu darbadienu laikā saņēmu e-pastu, kurā membershop atkārtoti pieprasa manu dzīvesvietas adresi uz kuru plānoja atgriezt pulksteni ar defektu.
Ar izpratni, ka viss tik mierīgi kā gribētos nebeigsies, sastādīju oficiālu pieprasījumu naudas atgriešanai, kam sekoja atteikums un nepārvarama vēlme uzzināt manu dzīvesvietas adresi. Manis izteiktās pretenzijas un atteikšanās no preces saņemšanas tika noignorētas un trīs dienu laikā dpd jau ziņo par sūtījumu no membershop, protams, pieņemt to atteicos un iesniedzu iesniegumu ptac, kurš novirzīja lietu uz ecc. Jautrākais sākās lietas izskatīšanas laikā, jo gandrīz katru nedēļu saņēmu e-pastus un zvanus par preces atgriešanu un pārliecināšanas mēğinājumiem par to, ka preces atgriešana ir nepieciešamība.
Strīds, kas sākās 2017. Gada novembrī ir beidzies 2018. Gada aprīlī, kad ecc noteica uab baltijos didmena izmaksāt preces vērtību. Nauda tika atgriezta bez atvainošanās.
Jāpiemin, ka šī nav bijusi mana vienīgā iepirkšanās pieredze šajā vietnē, iepriekš pasūtīju ļoti labas kvalitātes zābakus.
Tādēļ viss nonāk pie tā vai esat gatavi riskēt un brīdī, kad precei nav gaidāmā kvalitāte, tērēt savu laiku un bojāt nervus, jo komersants ar visiem spēkiem izvairās no atbildības. Teikšu par sevi, es un vairāki cilvēki manā paziņu lokā, nākotnē neizmantosim šo vietni.

S

Komentāri (7)

L Lauma M. 10.05.2018

Arī pasūtīju pulksteni no Membershop.lv, pēc neilga laika pulksteņa mehānisms pārstāja darboties (~1 mēn), domàjām, ka vainīga baterija- ataisijām, nomainījām- bet nekā. Sūtijām uz membershop. Zvanam vairāk pēc nedēļas, lai noskaidrotu, kas par vainu- izrādās pulkstenis nemaz nav bijis uz ekspertīzi, nostāvējis birojā. Pamatoja ar to, ka pulkstenis ir bijis attaisīts un garantija nedarbojas. Neieteiktu sūtīt pulksteņus, labāk iet uz parastiem veikaliem tur vismaz kaut ko izkarosi. Sataisīju pulksteni pati par saviem līdzekļiem.

M Menesnica 27.05.2018

Arī man pilnīgi identiska gadījums! 10.04. 2018 Membershop. lv, pasūtīju pulksteni, atnāca brāķis. Metāla aproce nefiksējās. Zvanīju i-veikalam un informēju par bojāto preci. Viņi ieteica nogaidīt, līdz sazināsies ar Lietuvas kolēģiem. 14 dienu laikā tā arī nesagaidīju atbildi un aizsūtīju pulksteni atpakaļ. Atkal klusums - ne naudas, ne pulksteņa. Kad uzstājīgi zvanīju un vaicāju, kad atgriezīs naudu, saņēmu atbildi, ka nauda netikšot atgriezta! Pulksteņa aprocei neesot garantijas un bojātu preci viņi neņemot atpakaļ.
Tagad man nav ne preces, ne naudas. 25.05. no Membershopa saņēmu vēstuli ar lūgumu norādīt atpakaļsūtīšanas adresi, lai atgrieztu man bojāto preci.
Iesniedzu sūdzību EPTC cerot uz pozitīvu rezultātu.

I Inta5 22.07.2018
Krāpšana

Membershop_s ir šausmīgi sabojājies - bezkaunīgi sabāž vispār ne tos izmērus, kas pasūtīti... Domāju, ka kļūdījos, pasūtot, bet nē - pasūtījumā un atsūtītajā pavadzīmē ir pareizi izmēri, bet faktiski atsūtīti pavisam citi...

е Елена 10.10.2018
Pirgade

Плохой! Отвратительный сервис. Обещяют домтавку за 2-3 дня. Жду две недели. И так два раза уже. Больше в этом магазине ничего незакажу

е Елена 10.10.2018
Piegade

Плохой! Отвратительный сервис. Обещяют домтавку за 2-3 дня. Жду две недели. И так два раза уже. Больше в этом магазине ничего незакажу

D Diana 29.06.2019

Arī pasūtīju no Membershop.lv ceļojuma glūdekli,kurš nestrāda,man pazīnoja , ka es to lietoju un sakrapēju, kaut es tikai iesledzu lai pārbaudīt vai strādā ,un saņemot preci piektdien, paziņoju pirmdien,ka precei ir brāķis un es šo griezu atpakaļ.Membershop nepiekrīta un velas man to atgriezt,ta jau ir otra reize kad viņi nepiekrīt sūdzībai.

D Diana 29.06.2019

Membershop.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes