LV RU

Membershop - Krapšanas

Vēlos padalīties ar negatīvu pieredzi, iegādājos memberšop zābakus, saņemu jau otraha dienā reaktīvi, mājas uzmērot sapratu uzreiz nav mans modelis, ļoti nērti. Nu protams sazinājos ar veikalu, tika pateikta ka vajagot aizpildit atgriezašanas veidlapu sava profilā izprintet un sūtīt ar pastu atpakaļ. To arī izdarīju. Kad pagāja 12 dienas izdomāju ka jāpazvana lai uzzinātu cik tālu ir process, pārdevēja pa telefonu man atbildēja ka Lietuvas noliktava vēl neesot saņēmuši, par ko man uzreiz signāls bij, kad pasūtīju tad man jau otrā dienā piegāde, kad sūta atpakaļ vēl pec 12 dienām bav. Lābi gaidu. 14 diena manā e pasta iekrit kupons, ar manu summi, protams uzreiz sazvanos, man atbild tā pati nelaipnā pārdevēja ka es esot aizpildot atgriezašanas pieteikumu atzīmējusi kuponu nevis skaidru naudu, un saņemu kuponu un citādas iespējas vairs neesot. Es viņai atbildēju ka aizpildot atgriešanas pieteikumu nekur nevienā vieta neesmu pieteikusi kuponu un man neko no viņu bodītes nevajag, nab ko ar varu uzspiest, dialogs beidzas ar to ka maidu man neatgriezīšot. Tad rakstīju viņiem e pastu ka sūdzēšos ptac, ka nekādu kuponu neesmu pieteikusi, uz ko saņemu atbildi ka neesmu ierakstījusi atgriezšanas pieteikumā savu konta nr. Tas ari esot pēc viņu noteikumiem kupona pieteikums. Murgs parasti nekur nav jāraksta konts jo skaita naudu uz to kontu no kura tika nauda skaitīta piekuma procesā. Iesaku ar šo humpaļu bodi būt uzmanīgiem. Pati protams piesaistīšu visas instances, bet davinat šim naba kantorim neko netaisos.

18.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes