LV RU
www.sudzibas.lv MemberShop Ka atgriezt preci atpakal

Membershop - Ka atgriezt preci atpakal

Labdien,

dalisos ar pieredzi. Varbut kadam noderes:

Preci nosutit atpakal ir looti gruti. Meginu jau no 19 septembra to izdarit, 3 reizes sanemu e-mailus ka "kurjers" bus 2-3 dienu laika, bet nav ne kurjera, ne zvana... Sazvanijos ar ofisu, starp citu maksas talrunis, meitene runa, ka sanema tikai manu PEDEJO atgadinaju, ka gribu tomer nostut preci atpakal un ka kurjers, laikam, zvanija un brauca pakal , bet manis nebija uz vietas DARBA DIENAs DARBA LAIKA :)))) smiekligi :))) ja ritdien neviens neatbrauks, ka bija apsolits, versos uz Pateretaja aizsardzibas centru. Lai mocas ar juristiem un papuldus izdevumiem pec tam :)

Ideja: reputacijas tam veikalam nav nekadas. Nedrikst melot klientiem tik mulkigi!

Ar cienu,
Julija

J

Komentāri (5)

K katekate 03.10.2012

Julija ->
kapec atgriezat preci? kas nepamierinaja? es ari tik reizes esmu vilusies pasutitatajas preces, tacu nekad neesmu riskejusi meginat atgriezt pasutito preci... vispar esmu vilusies gan membershop.lv, gan stilago.lv... :-(

F feja-feja 15.01.2013

Pirmo reizi biju sajūsmā par apkalpošanu un piegādi 3 dienu laikā, un preces kvalitāti. Otreiz- pilnīgi murgi. Laicīgi atteicos (noteikumos paredzētajā termiņā) no preces. Nianses nav iespējams izklāstīt, bet secinājums viens - firma atradīs visādus "stulbus"argumentus, lai dzenātu kurjeru, tracinātu klientus, nevis atrisinātu ļoti elementāras lietas, šoreiz - ar preču nepiegādāšanu. Nu nerūp viņiem vēlme saglabāt augstāko apkalpošanas līmeni. Sākums labs, tālāk- kā pagadās. Termiņi no viņu puses arī netiek ievēroti.
Klientu apkalpošanas konsultants Latvijā - skarbi "pieklājīga" apkalpošana, bez problēmu risinājumiem. Ceru- citiem veiksies !!! Linda

L Lisa123 03.03.2013

Jā, atgriežot preci Membershopam, kurjers ieradās bez brīdinājumu, kaut gan tika teikts, ka saņemšu sms par kurjera ierašonos, labi ka todien man bija brīvdiena un biju mājās, kad negaidīti ieradās kurjers. Tā vien izskatās, ka Membershop sarežģī iespēju atgriezt preci, vai arī vienkārši trūkst normāla komunikācija.

A ausmmma 14.03.2013

Es no Membershop pasūtīju, , kaķi"maisā, piedāvājumā preces attēls bija ļoti neskaidrs, apakšā uzraksts panna(varbūt viņu tulkojumā kas bija sajaukts), pasūtīju, atveda-SIETU!?, piegādes lapa bija izcilā lietuviešu valodā...Sazinājos e-pastā, ka notikusi kļūda, aizpildīju atgriešanas veidlapu, gaidīju solīto kurjera ziņu. Bet ...saņēmu kurjera zvanu, ka esot jau ieradies, kad atrados darbā. Vai man tā prece visu laiku jānēsā līdzi, vai arī darbā jāiesniedz iesniegums par neapmaksātām brīvdienām tikai lai sagaidītu dienu, kad kurjeram labpatiksies ierasties. Vēl -atgriešanas veidlapa un uzlīme jāizprintē pašam! Tātad- ja mājās nav printera, tad vēl lielākas problēmas!
Esmu neapmierināta ar šādu servisu!?
Tagad gaidu atgriešanas naudu...

G gunaa 22.03.2013

Esmu pasūtījusi 3 reizes.1. - viss bija super, 2. - viena prece nebija tā, ko pasūtīju, to tad arī nosūtīju atpakaļ, 3. reizē arī viss bija labi. Bet tik tiešām, nekad neesmu saņēmusi sms iepriekš no kurjera, ka viņš tūlīt ieradīsies, parasti tikai uzzvana, ka ir jau ceļā vai jau klāt. E-pastā gan iepriekš parādās vēstule no veikala, ka prece nodota kurjeram. Nosūtīt atpakaļ nebija nekādu problēmu - izdrukāju tos papīrus, sūtījumu aizlīmēju utt., kurjers nākamajā dienā iebrauca. Vienīgi jāatzīst - esmu gandrīz nepārtraukti mājās, jo atrodos bērna kopšanas atvaļinājumā. Un par cenām - parasti google apskatos, cik vidēji maksā šī prece citur, pirms pērku ;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes