LV RU
www.sudzibas.lv Medicīnas centrs Pulss 5 Poliklīnikas, kā arī ārstu pavirša attieksme pilnīgi pret visu

Medicīnas centrs Pulss 5 - Poliklīnikas, kā arī ārstu pavirša attieksme pilnīgi pret visu

Biju pārreģistrēta pie ģimenes ārstes Ritas Draškas,Kuru, pat nebiju personīgi redzējusi viņas atvaļinājuma dēļ (un paziņojuma neesamības) , septembrī saņēmu ziņu, ka man vairs nav vispār ģimenes ārsts, jo daktere draška vienkārši vairs tur nestrādā. Ok. Sistēmā rakstīts, ka varu pārreģistrēties pie d. Graša. Reģistratūrā mani atklāti pasūta, 101 pārjautā no kurienes es izdomāju ka man jābūt ģimenes ārstam, ja man viņš vispār nav (reāli? !) . Aizejot pie graša kunga šī gada novembrī, samaksājot nepieciešamo naudu, visas "konsultācijas" laikā saskaros ar pilnīgi paviršu attieksmi, pat nepieminot viņa "medmāsu". Visa viņas uzvedība bija ārkārtīgi izaicinoša, apvainojoša, itkā esmu pati vainīga, ka pati poliklīnika reāli pazaudēja manu iepriekš izveidoto kartiņu (D. Draškas medmāsas klātbūtnē) . Acīs man skatoties, viņa teica ka "pazaudēja jūsu medicīnas karti" - uz manu jautājumu - kurš? Un ko tagad darīt? - viņa atklāti vainīja reģistratūru un pati D. Draškas medmāsu, ar kuru, protams, tagad nav iespējams sazināties.
Labi. Uzspieda, ka vajagot pārreģistrēties pie d. Graša kunga. Uzrakstīju iesniegumu. Pats ārsts konsultācijas laikā vispār neuzdeva nevienu jautājumu, tikai, - "man te rakstīts ka jums vajag 100 g l-tiroksīns. Ja tā rakstīts, tā es arī jums izrakstīšu". Nepajautājot, kāpēc man vajag, kas man ar analīzēm, kā pašsajūta - pilnīgi nekas. Itkā esmu tukša vieta un viņu problēmu galvenais iemesls. Kaut gan atnācu tīri pēc receptes - pēc zālēm, bez kurām vispār nevaru.

Pirms piecām dienām parādījās pirmā urīnceļu un kopējās infekcijas simptomātika lēkmju veidā. Dažas dienas "ārstējos" mājās, līdz ar ko sāpju lēkmes pastiprinājās un palika smagākās.
Šodien, agri no rīta, pārbaudīju, ka d. Grašs pieņem no 8 līdz 12. Plkst. 8.00 biju pie viņa kabineta, kur rakstīti pilnīgi citi pieņemšanas laiki. Paklauvēju un atvēru durvis - pat nesasveicinoties ar mani, medmāsa sāka naturali kliegt bet jebkāda attaisnojuma, ka "dakters nebūs" un punkts. Es jautāju paskaidrojumu, kā arī paziņojuma neesamību - viņa turpināja augstajā balss tonī rupji spriest par to, ka nav svarīgi, kāpēc ārsts nav - nav un viss. Es jautāju - un ko man darīt? - uz ko saņēmu tādā pašā balss tonī atbildi - "nezinu, ko gribiet, to dariet. " pēc mirkļa teica, ka daktere gončarova varēšot pieņemt.
Gāju uz reģistratūru - kur darbiniece uzreiz atšuva ar domu - gaidiet līdz kotikova atbrīvosies dienas otrajā pusē. Es teicu - kāpēc man ierosināja griezties pie gončarovas? Kas par haosu? Vēl dažas minūtes pavadot reģistratūras darbinieku publiskajā apspriešanā un viņu personīgo viedokļu nevēlāmā uzklausīšanā, viņi kopā ar priekšnieci izprieda - ka viņiem pilnīgi vienalga un vienīgais ir gaidīt kotikovas kundzi. Uz ko es mierīgajā balsī pabrīdināju, ka ja viņi neatrisina šo jautājumu tagad, es sēžos klāt un rakstu milzīgi lielu sūdzību par halāto uzvedību pret akūto pacientu.
Uzreiz izmainījās sejā, vecāku tonī un jau mierīgi teica, ka palūgs gončarovu pieņemt (lai viņa izraksta antibiotikas) .
Gaidīju 45 minūtes kamēr d. Gončarova atnākusi. Pēc man atnāca rindā vēl divi viņas pacienti. Viņa uzaicināja kabinetā, un uzreiz agresīvi teica - ko jūs te, jūt taču neesiet mana paciente. No sākuma es viņus pieņemšu un pēc tam jūs. Es viņu pabrīdināju, ka man ir akūts cistīts. Viņa drusku padomāja, apsēžās, un tomēr izdzena mani no kabineta. Vēl gaidot 10 minūtes (kas ir neciešamas pie cistīta) , beidzot tiku uz kabinetu.
Ātri un profesionāli izstāstīju par situāciju, ka ģimenes ārsta man nav, gaidīt līdz dežūrārstam nav iespējams, tā un tā. Uz ko viņa tikai nomērīja asinsspiedienu (cilvēkam, kurš satraukts un izmocīts ar cistītu! Nopietni?) . Pat nepalpējot vēderu, izsprieda no gaisa, ka nu jā, jums tas ir no ginekoloģijas.
Kad, kad sākās diagnožu uzstādīšana no gaisa? !
Kā ir iespējams, ka ārste jautā, vai es gribu nodot analīzes? !
Pilnīgi, 100% pavirša attieksme, pilnīgā nevēlēšanās iedziļināties kaut cik, es pat neteiktu - cilvēciski, bet - loģiski. Izrakstīja zāles, kas nav antibiotikas. Teica, ka vajag iet pie ginekologa. Paldies, tas ir pats par sevi acimredzams.
Uz jautājumu, vai es varu pārrakstīties pie viņas - pa taisno aizsūtīja. Nē, neņemot. Nekādu paskaidrojumu, vispār nekas. Atkal attieksme, itkā pacienti traucē dzīvot cilvēkam savā darbā.
Viss kontakts ar viņu aizņēma 10 minūtes. Pa šīm minūtēm daktere aši izrakstīja visu ko varēja un nevarēja analīžu ziņā.
Ņemot vērā, ka man nav ģimenes ārsts, kā pēc viņas domām, kur man griezties ar šīm analīzēm? Varbūt, pašai guglēt un tālāk mocīties no neizturamām sāpēm? !

Nav nekādas vēlmes griezties atkārtoti uz šo pilnīgi neadekvāto iestādi, kur ikviens dara visu, lai neko nedarītu.
P. S. : maksas tualete poliklīnikā. Maksas tualete.
Jūs nopietni? !

25.11.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

Z Zilaanta 26.11.2019

Ģimenes ārste Marita Ķirsone ir tieši tāda pati. Ņirdz sejā un vienkārši ņirgājās par pacientiem.

Saivii 26.11.2019

Valsts veseliibas inspekcijai jaazinjo. Tas nav normaali.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes