LV RU
www.sudzibas.lv Medicīnas centrs Pulss 5 Klientus maldinošs serviss

Medicīnas centrs Pulss 5 - Klientus maldinošs serviss

Gribu dalīties ar negatīvo pieredzi un pabrīdināt citus, lai ļoti uzmanīgi seko un visiem iespējamiem veidiem pārliecinās, kur tieši "Pulss 5" pieraksta savus klientus uz vizīti vai izmeklējumu, t. I. , lai, pierakstoties uz izmeklējumu poliklīnikā, "pēkšņi" neesat pierakstīti "Premium" nodaļā, kas darbojas zem "pulss 5" karoga.
Tātad - pirms mēneša pierakstītos uz eho izmeklējumu sakarā ar nopietniem veselības traucējumiem. Zinot, ka "pulss 5" paspārnē darbojas arī "pulss premium" nodaļa, man būtiski bija nokļūt uz izmeklējumu poliklīnikā, tā kā man ir apdrošināšanas polise no apdrošināšanas kompānijas, kas ir vca "pulss 5" poliklīnikas līgumorganizācija. Savukārt "pulss premium" nodaļa (kas it kā ir tas pats "pulss 5", bet vienlaicīgi cits kantoris) savus pakalpojumus sniedz tikai par naudu. Taisnības labad jāsaka, ka pēc tam ir iespēja mēģināt kaut ko kaut vai daļēji atgūt no apdrošinātājiem, bet tas jau ir atkarīgs no apdrošināšanas kompānijas cenrāža un apdrošināšanas noteikumiem. Manā gadījumā apdrošināšanas kompānija sedz ļoti minimālu pakalpojuma apmaksas daļu, tāpēc es rūpīgi sekoju saviem pierakstiem, ņemot vērā, ka veselības problēmu dēļ esmu pastāvīgā ārstu uzraudzībā jau vairākus gadus un mani medicīnas izdevumi gada laikā sasniedz lielas summas (ko es sedzu no savas kabatas, ja to nesedz apdrošināšanas kompānija) .
Tātad, pierakstoties uz Eho, pievērsu pastiprinātu uzmanību pakalpojumu nodrošinātājam, un tas bija Vca "pulss 5" poliklīnika, nevis Vca "Pulss Premium". Visu mēnesi regulāri sekoju (elektroniskajā pierakstu sistēmā) savam pierakstam, vai nekas nav mainījies un gaidīju savu rindu.
Liels bija mans pārsteigums, kad dienu pirms izmeklējumu man piezvanīja no "premium" nodaļas un pārjautāja, vai es būšu uz izmeklējumu. Kad es centos izskaidrot zvanītājai, ka es pierakstījos uz poliklīnikas izmeklējumu, nevis "premium" nodaļu, man teica, ka tā neesot. Tas, ka man ir saglabāti ekrānšāviņa attēli no pierakstu sistēmas, nevienu neinteresēja. Tam visam klāt bija arī fantastisks komentārs, ka gadījumā, ja es būtu pierakstījusies līdz plkst. 13: 00, tad tas būtu poliklīnikas izmeklējums, ko man segtu apdrošinātāji (starp citu maksa ir eur 60, - ) , bet tā kā man izmeklējums ir pēc 13: 00, tad tas man būs jāapmaksā pašai uz vietas.
Gribētos piebilst, ka tajā brīdī man vairs nebija izvēles (lai gan apzvanīju pusi rīgas un paspēju pat piezvanīt uz siguldu un ogri, tā kā rezultātus vajadzēja steidzami) , jo gaidīja jau nākamais pieraksts pie kardiologa un gaidīt kaut kur citur nākamo pierakstu veselības stāvokļa dēļ vairs nevarēju atļauties.
Rezumē - ir ļoti jo ļoti skumji par šādu medicīnas iestādes klientu apkalpošanas politiku, jo uzskatu, ka medicīnas iestāde sniedz nekorektu, klientus maldinošu informāciju, kā rezultātā es jūtos apkrāpta un arī uzskatu, ka tā tas arī ir. Gadījumā, ja cilvēkam ir nopietni veselības traucējumi (kā tas ir manā gadījumā) , kad notiek regulāri ārstu apmeklējumi, tiek veikti regulāri izmeklējumi un ikdienā lietoti medikamenti, tad naudas līdzekļi tiek rūpīgi plānoti, bet šis viss man atgādina situāciju, ka lielais onkulis pienāca pie mazgadīgā un pateica - atdot naudu, citādi tev būs slikti. Un - mazgadīgais (t. I. , es) , lai neciestu mana veselība, arī atdod. Skumji..

15.01.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Kr

Komentāri (2)

Li Linda_J 16.01.2020

Sīdzības.lv šādus jautājumus nerisina.. Šis portāls ir šaubīgs un šeit sūdzās neadekvāti un naivi cilvēki, kuri domā ka šis portāls ir izveidots Latvijā un var palīdzēt. Īstenībā portāla vadība slēpjas Baltkrievijā un veicina personīgo datu noplūdi, kā arī pārkapj likumu par datu aizsardzību, veicina uzņēmum neslavas celšanu u.c..,ievietojot nepārbaudītu informāciju no nepārbaudītām personām. Visas problēmas ir jārisina pkalpojumu sniedzēja vietā.

Kr Kristinesh 16.01.2020

Mana komentāra mērķis ir vērst uzmanību potenciālajiem klientiem uz problēmu, kas pastāv šajā uzņēmumā un par kuras esamību uzņēmums lieliski zina, bet līdz pat šim laikam to nav novērsis, kas man šķiet, ka tiek darīts apzināti.
Turklāt gribu arī piebilst, ka pašam uzņēmumam arī izteicu pretenziju, kā arī norādīt uz to, ka mani vārdi ir balstīti uz pierādāmiem faktiem, tāpēc lūdzu, Linda_J, pirms kādu nosaukt par neadekvātu un naivu, padomājiet pati par savu raksturojumu, bārstoties ar vispārinājumiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes