www.sudzibas.lv Mayra Slikts serviss, komunikācija, nekvalitatīvs apģērbs

Mayra - Slikts serviss, komunikācija, nekvalitatīvs apģērbs

Mayra‼️‼️⛔️‼️‼️

kompānija kuru es nevienam neiesaku un neieteikšu!

Un tad nu lūk mana neveiksmīgā pieredze ar Latvijā pazīstamā zīmola “mayra” lina apģērbu kompāniju.

Sākšu ar to, ka sen jau gribēju iegādāties kādu apģērbu no mayras. Vienmēr Skaisti noreklamēta un acij tīkama kompānija ar tikpat skaistiem lina apģērbiem. Beidzot šogad atkārtoti sērfojot mayras mājas lapā izvēlējos kleitas kuras es gribētu iekļaut savā vasaras garderobē. Tomēr saprotot, ka varu nokļūdīties ar pasūtījumā norādītajiem mēriem izvēlos savā brīvdienā doties pie mayras uz darbnīcu, cerībā piemērīt kādu gatavo modelīti, un palūgt šūvējai, lai mani nomēra.
Sagaida mani smaidīgas, laipnas meitenes, piemēru dažādu fasonu kleitas, izvēlos sev tīkamāko un projām dodos ar zināmo izmēru, kuru vēlāk arī varēšu norādīt pasūtījumā. Aizbraucu mājās, veicu pasūtījumu, saņemu rēķinu, apmaksāju ir (30.07) un tagad sākas laika atskaite - pasūtījumā norādītās 3 nedēļas, līdz kleitas būs manās rokās. 🤩
visa pieredze tiktāl patīkama.

Ir piektdiena 21.08. , kleitām bija jābūt manās rokās vakar (20.08.) un tomēr esmu saprotoša, pacietīga mazums kas atgadījies, varbūt omniva kavējas, tomēr tikai viena diena pāri termiņam kuru katru brīdi jābūt izziņai, ka varu braukt uz pakomātu pakaļ savam sūtījumam. Sms nav arī nākošās četras dienas.

Pagājušas 3nedēļas un 5dienas ir 25.08. Esmu neizpratnē, rakstu [slēpt]@gmail.com ar jautājumu, kad es varu gaidīt savu pasūtījumu tomēr izpildījuma termiņš tuvojs jau četrām nedēļām.

Pēc divām stundām saņemu atbildi —>
“labdien, zilā kleitiņa ir gatava. Tuvākajās dienās pievedīs baltu audumu un mēs sūtam ara. Varu rit izsūtīt tikai zilo. ”

piekrītu saņemt vismaz zilo kleitiņu, jo gribu viņu vilkt mugurā savā vārda dienā kura būs jau pēc sešām dienām 1. Septembrī.
Pienāk rītdiena, aizparītdiena... Aizaizaizaiz... Nu jau ir 3.09. Pagājušas piecas nedēļas kopš veicu pasūtījumu un kleitas kā nav tā nav. Informācijas par kavēšanos nav, uz zvaniem man neviens neatbild, atkal rakstu e-pastu, atbildi nesaņemu.

4.09. Zvanu atkal, neceļ, šoreiz tiek palūgts atrakstīt īsziņu. Pārsūtu to pašu tekstu, kuru jau rakstīju vakar e-pastā.
“labdien! Cik ilgi vēl jāgaida pasūtījums? Pasūtīju 30. Jūlijā, bet nu jau ir pagājušas 2 nedēļas kopš pasūtījumam bija jābūt manās rokās. Paši tomēr sākat, ka pasūtījums būs gatavs un izsūtīts trīs nedēļu laikā nevis piecu vai sešu. Turklāt 25. Augustā teicāt, ka izsūtīsiet vismaz zilo kleitu nākošajā dienā.
Es gribēju zilo kleitu vilkt šā gada 1. Septembrī!
Kur ir mans pasūtījums? ”
protams kā jūtams esmu dusmīga un kā gan nebūt, mans pasūtījums, kura pilna Cena ir 310€ (ar atlaidi 192.20€) tomēr kavējās divas nedēļas.

Kā atbildi saņemu jautājumu par kādu pasūtījumu ir runa. Nosūtu pasūtījuma numuru un man tiek ziņots, ka kleitas ir gatavas un pirmdien būs pie manis.
Turpinu gaidīt.
Pirmdiena 7.09. (5 nedēļas un 4dienas kopš veicu pasūtījumu) un joprojām pasūtījuma nav.
Plkst. 18: 25 nosūtu Sms Mayra
“šodien ir pirmdiena, kleitas nav pie manis. Vai man viņas būs jāgaida kādā citā pirmdienā?
Skumji, jo gribēju pie jums pasūtīt vēl vīriešu un bērnu apģērbu, bet izskatās, ka tas nenotiks. Kāpēc ir jāsola nepatiess pasūtījuma izpildes termiņš? Paldies augstākiem spēkiem, ka kleita nebija paredzēta kāzu dienai!
Un tomēr, ja šonedēļ nesaņemšu savu pasūtījumu, pieprasu atgriezt naudu. ”

atbildes nav. Atvainošanās nav, nekā nav.

Otrdiena 8.09. (5nedēļas un 5dienas kopš veicu pasūtījumu) beidzot ilgi gaidītais sūtījums ir klāt.
Un pārsteigumi turpinās.

Abas kleitas ir par 8cm īsākas kā pasūtītas, tātad man par īsu un neder.
Pēc reklāmas foto spriežot kleitas fasonam vajadzētu būt Saules griezuma, bet tā nav, nav pat īsti pasaule.

Zilajai kleitai izrauts diegs, saplēsts rāvējslēdzējs, viena roka garāka par otru 0,5cm, neprecīzi nošūta apakšmalas vīle. Sajūta, ka piecreiz vilkta un ielikta kastē tikai lai aizveros, jo būšu saņēmusi pasūtījumu.

Baltā kleita ir par 3cm šaurāka, tātad man neder arī apkārtmērā. Izirusi apakšvīle.
Kopumā pavirš darbs, kuru pašas novērtē uz 310€.

Beidzot man izdodas sazvanīt mairu un informēju, ka mans pasūtījums man neder, sarunāju, ka braukšu pie viņiem, viņa piedāvā vēlreiz mani pārmērīt un šūt kleitas no jauna. Iesākumā piekritu, bet tomēr līdz rītam izlemju, ka nevēlos iesaistīties ar šo kompāniju vairs nekādos darījumos un gaidīt nākošas 6nedēļas pasūtījuma izpildei. Aizvedu, atdodu kleitas un lūdzu pārskaitīt naudu. Šuvēja mani informē, ka nodos šo ziņu mairai un visticamāk rīt (10.09.) man nauda tiks ieskaitīta atpakaļ kontā. Kā protams nenotiek.
Regulāri nākas zvanīt no dažādiem numuriem, jo tie no kuriem jau ir zvanīts tiek bloķēti.

14.09. - manai mammai izdodas sazvanīt Mairu un uzdodot jautājumu par naudas atgriešanu, viņa saņem atbildi, ka tiks nodota ziņa grāmatvežiem, lai mani Rindā uz naudas atgriešanu ievietotu kā prioritāti. Uzreiz rodas jautājums - vai tas ir normāli, ka ir pat gaidītāju Rinda naudas atgriešanai?

17.09. - atkārtoti zvanu šuvējai, jo citi numuri man nav sasniedzami, ar jautājumu par naudas atgriešanu. Maira esot slimnīcā un nevar man naudu pārskaitīt, jo viņai tur nav internets. (piedodiet kurā gadā dzīvojam, lai teiktu, ka slimnīcā nav interneta. Turklāt ir pagājušās jau 8 dienas kopš prece ir atdota atpakaļ.)
un tomēr mēs ceram, ka Maira jutīsies labāk un piektdien varēs izsūtīt naudu. Visticamāk, ka svētdien vai pirmdien man nauda tiks pārskatīta.

21.09. - pirmdiena. 13. Diena kopš prece ir atgriezta. Septiņas nedēļas un četras dienas kopš veicu savu pasūtījumu. Man nav ne derīgas kleitas, ne nauda. Kārtējo reizi zvanu mairai ar jautājumu par savu naudu, jo prece ir atgriezta teju divas nedēļas atpakaļ. Viņa atkal Saka, ka nodos informāciju grāmatvežiem.

Joprojām ir 21. Septembris plkst. 20: 26 un es beidzot saņemu savu naudu atpakaļ kontā.
Nezinu cik ilgi es būtu gaidījusi savu naudu ja ik pārdienas Mayra netiktu bombardēta ar jautājumiem par viņas atgriešanu.
Bet skaidrs ir viens nevienam neiesaku un neizteikšu mayra kompāniju un tās apģērbus. Skumji, ka tik lielai un šķietami uzticamai kompānijai klients nav svarīgs.
‼️⛔️‼️

komentāru sadaļā arī citu klientu pieredzes stāsti.

Https://m.Facebook.com/story.Php?Story_fbid=3440946325986006&id=100002120160933&ref=bookmarks

I

Komentāri (2)

T Taisnīgums99 30.09.2020

Normaali uzrakstiits, bet 4 lietas, it ipashi nr.2 visu izsaka.

1. varbut jus tomer ar 8cm iisaku kleitu visiem vairaak patiktu?
2. ja cena ir 192.20 tad cena ir 192.20 nevis kaut kadi mistiskie 310eur.
3. ja pasutijums tiesam tik ilgi bija jagaida, ko Jus gaidijat, kad preci "atgriezaat"? Nekavejoshu naudas atmaksu? HA
4. reekini/naudas atmaksai vienmer ir rinda, ne jau gramatvezhi arpakalpojumaa ar ieroebezotu pieeju naudai tos apmaksaa nekavejoties. HA

B BelmopanB 06.04.2021

Paldies par viedokli. Gribēju sūtīt kleitu no Mayra Latvia, bet pārlasot šo negatīvo pieredzi un negatīvus stāstus facebook un vēl vienā portālā, atturēšos.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes